23 maja 2014

Koszula w pieski

42 komentarze:
 

Stało się! Wróciłam do dobrze znanego mi miejsca :) Skasowałam za to ponad 200 postów, które przypominały mi o tym, jak było. Zaczynam od początku. Po raz kolejny.

Wiecie co Wam powiem? Mimo że ostatnie dni były dla mnie pechowe, no i można je nazwać na swój sposób nieszczęśliwymi, to jednak... nie rusza mnie to. Jest ciepło, z szafy wyjęłam sukienkę, w pokoju pachnie konwaliami, a wczoraj był dzień pizzy. Czy to nie wystarczy, aby powiedzieć "hej, nie jest tak źle?" Moim zdaniem tak.
Zaczyna się weekend. Mam zamiar w jego trakcie porządnie wypocząć w towarzystwie Miśka, a od poniedziałku porządnie biorę się do roboty. Kolejne kolokwia i egzaminy czekają w kolejce, aby je zaliczyć. Ale się uda. Wiem, że tak.

Koszula, jaką Wam dziś pokazuję jest niesamowicie urocza. Ta pieski przypominają mi o moim małym kudłaczu. Aż szkoda, że nie mogłam zrobić sobie z nią zdjęć. Myślę, że efekt byłby fajny :)

Zdjęcia wykonał Tomek. Zapraszam Was na jego stronę Tutaj oraz na BLOGA








koszula- TU



Pozdrawiam i udanego weekendu życzę! 

42 komentarze:

  1. śliczne zdjęcia, ostatnie mi się najbardziej podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! mnie też korci aby wrócić do poprzedniej nazwy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie okulary, bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka słodka koszula, masz uroczy uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna koszula i cudowne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześlicznie wyglądasz! :)
    powodzenia z kolokwiami i egzaminami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna koszula, a zdjęcia genialne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka śliczna koszula ! pięknie w niej wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  9. no jasne, że się uda. Grunt to nastawienie!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna koszulka!
    Ps.Zapraszam do siebie, jestem tu nowa / http://vickeyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są naprawdę świetne! Wyglądasz rewelacyjnie. Na drugim zdjęciu masz takie piękne oczy *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka urocza ta koszula!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz zniewalający uśmiech ! :) Piękna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oja! jest pięknie, tak już wiosennie. No i pięknie się uśmiechasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po pierwsze - zdjęcia cudowne!
    Po drugie - koszula po prosty wymiata!
    A po trzecie - powodzenia na kolokwiach:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie okulary za mną chodzą już jakiś czas i nawet ostatnio w jakimś butiku je widziałam muszę kupić koniecznie. Trzeba myśleć pozytywnie i że zawsze może być tylko lepiej. A koszula bardzo urocza a ja sama uwielbiam tego typu fasony :)

    OdpowiedzUsuń
  17. start zaczął się idealnie! Pięknie wyglądasz, piękne zdjęcia! Promieniejesz! Oby nowy początek był bardziej korzystny! Oby przyniósł dużo dobrego, cieszę się, że jesteś to znowu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna nowa strona ! Trzeba iść z uśmiechem przez życie, a wszystko będzie piękniejsze ;) Dobrego wieczoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny zestaw, bardzo lekki i delikatny :)
    Nie-dziękuję i zapraszam częściej + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale pięknie wyszłaś na tych zdjęciach <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Urocza ta koszula :) I bardzo ładne okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna koszula a biżuteria fantastyczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. kochana, wspaniała ta koszula

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  24. Najlepsze zdjęcia na blogu jakie dotychczas tu były ! Pięknie wyglądasz i świetny zestaw:) Powodzenia na egzaminach!
    F.

    OdpowiedzUsuń
  25. fajna stylizacja, koszula jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. rzeczywiście jest urocza :) i ładnie Ci w niej

    http://venusjulia1986.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne okulary i zegarek ;) koszula nie w moim guście, ale jest bardzo ciekawa ;) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale masz kochana cudowne zdjęcia! Aż miło popatrzeć <3 Koszula wymiata! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. wyglądasz ślicznie a zdjęcia sa super, gratuluję wyboru fotografa :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ślicznie wyglądasz , super zdjęcia:*)

    OdpowiedzUsuń
  31. ładnie ci w tej koszuli:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo podobają mi się zdjecia, dobrze wykonane :)

    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo ładne zdjęcia i świetna koszula ! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. love your photos!!! ps met me know if you want to follow each other! I'll follow u right back, just let me know
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow jakie śliczne zdjęcia! Koszula jest cudowna, wiesz gdyby ci się znudziła i chciałabyś odsprzedać to daj znać :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff