12:11

Wakacyjna lista zakupów


Hej! To Torunia wróciło słoneczko, a razem z nim pozytywne nastawienie. Do wakacji pozostało tak niewiele. 26 czerwca piszę ostatni egzamin i zaczynam cudowny okres relaksu i zabawy. No może nie do końca, bo czeka na mnie praca :) A zaraz po niej wyczekiwany wyjazd. Znowu zawitam w polskich górach, a potem mam nadzieję odwiedzić morze. Ogólnie z Marcinem nastawiamy się na zwiedzanie. Obydwoje uwielbiamy historyczne miejsca, których w Polsce zdecydowanie nie brakuje.
W związku z tym przygotowałam wakacyjną listę rzeczy do kupienia :)












Jak widać są to głównie dodatki. Jedyną rzeczą, której tutaj brakuje jest bikini, jednak póki co nie widziałam takiego, który będzie mi odpowiadał.

Słonecznego dnia!

33 komentarze:

  1. Też chcę taką materiałową torbę:) Ja na wakacje planuję zakup okularów, ale takich jakie chce nigdzie nie ma. No i parę spódnic, które chce, ale jeszcze się zastanawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja mam sesję aż do 10 lipca i 3 lipca egzamin, mam nadzieję, że żadnych już w lipcu mieć nie będe.

    OdpowiedzUsuń
  3. koszyk i plecak najważniejsze, bo gdzie schować wakacyjne skarby

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile pięknych zegarków! Ostatnio mam manię na różne zegarki! A te plecaki są rewelacyjne, mnie się taki w kwiatuszki podoba bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę udanych wyjazdów w takim razie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze miesiąc damy radę!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też muszę kupić bikini ;d
    Ojj, zleci z górki do wakacji, ale życzę powodzenia na egzaminach ;) ja kończę 5 czerwca, ale niestety nie mam urlopu w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Plecak jak najbardziej super, tylko dla mnie inny kolor. Bardzo fajne są te zegarki. Ja bikini ciągle szukam, ale za przystępną cenę, a teraz trudno znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo spodobał mi się ten plecak, tylko wybrałabym dla siebie inny wzór. :) Zegarki też są ciekawe, mimo że na co dzień raczej ich nie noszę. Ja również nie mogę się doczekać wakacji, już wkrótce. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Such a cute items. I want to go on a vacation right now, after seeing them :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super post, cudne są te zegarki ! ♥♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne zegareczki!!

    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. na mojej liście jest tyle rzeczy że nie wiem skąd na to wezmę pieniądze :D

    OdpowiedzUsuń
  14. piekne zegarki :)
    a zappy dorwałam w małym sklepiku na wsi niedaleko mojej miejscowości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie zegarki są ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mnóstwo pięknych rzeczy :) zegarki są super.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. mamooo, ile zegarków! ja nie mam ani jednego i jakoś nie korci mnie do kupna :D ogólnie to nie lubię nosić niczego, co nie jest gumką do włosów, na rękach, bo potem dostaję fobii i się tym bawię - ściągam, zakładam, ściągam, zakładam, aż w końcu gubię :D

    OdpowiedzUsuń
  18. zegarki,ktore pokazalas sa przepiekne!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. mi sie niestety na urlopie ni eprzyda nic z tych rzeczy :) ja biore tylko apteczke, 4koszulki i dwie pary spodnie no i meza i aparat :D

    OdpowiedzUsuń
  20. mam ten zegarek z kotkiem, tylko na czarnym pasku :) plecaczek też fajny - ja mam podobny, ale fioletowy w grochy :) życzę udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny plecaczek i zegarki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie kochane zegarki!!! i swietny plecak,taki marynarski :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten zestaw przyda mi się na wakacje ;D Plecaczek najlepszy ;D !

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny plecak :)
    Ja też nie mogę doczekać się lata!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 różowa szminka , Blogger