29 maja 2014

Zdjęcia ze spaceru

28 komentarzy:
 

Hej! 
Niestety słoneczko gdzieś się schowało, więc nie mam możliwości zrobić nowych zdjęć :( Dlatego dodaję jakieś stare, wykonane na spacerze w rodzinnym mieście. 
Niecałą godzinę temu zakończyłam maraton zaliczeń przypadających na ten tydzień. Weekend jednak nie zapowiada się leniwie i nudno. W kolejce czekają następne egzaminy, jednak podchodzę do nich z dziwnym spokojem i pozytywnym nastawieniem. 

Może ktoś z Was pamięta opublikowany spory kawałek czasu temu post "jak uczynić dzień piękniejszym?". Planuję napisać go po raz kolejny i zrobić z niego serię, a w każdej umieścić rady innych blogerek. Mam nadzieję, że ktoś z Was przyłączy się do tej akcji :) 







28 komentarzy:

  1. każdy dzień był by piękniejszy w takim miejscu , super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. co za rewelacyjna miejscówka :) piękne kwiatki!

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz:):) Powodzenia w nauce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie miejsce. A Ty, jak z resztą zawsze, wyglądasz świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się zdjęcia - i marynarka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknie wygladasz, masz cudowna marynarke :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale wyglądasz kochana! :) Ta bluzeczka i marynarka są świetne, przepiękne kolorki :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna bluzeczka i marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna stylizacja, wyglądasz ślicznie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. albo mi się wydaje albo strasznie schudłaś !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy pomysł na post. Widziałam już podobne i wychodziły ciekawie
    Piękne zdjęcia c;

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha, ja tak wyglądam (a raczej staram się wyglądać) w każde popołudnie. Serialik, coś do jedzenia, szlafroczek i herbatka, no tego to nikt nie jest w stanie odmówić :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja najchętniej mam zajęcia na wcześnie rano, bo wtedy też najszybciej kończę i mam cały dzień dla siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia!
    A co skłoniło Cię do usunięcia wszystkich postów? Chęć zmian? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie wyglądasz:) ładny żakiecik:) Ps zapraszam do mnie na słodki muffinkowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam podobną torebkę, tylko z tego co widzę, ty masz jakieś złote dodatki do uszek, a ja ich nie mam. Kupiłam ją w Biedrze za 21 złoty :D

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie dziś słoneczka w ogóle nie było :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie wyglądasz ;)
    Bardzo fajne okularki, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie, super okulary <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz przepięknie, wręcz promieniejesz! :)
    Obserwuję!
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna bluzka i marynarka, fajnie dobrane kolorki:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. ładna kolorystyka, piękne oksy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak pięknie !!! Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff