9 czerwca 2014

koronka i koral

34 komentarze:
 

Hej!
Z moich ambitnych planów pisania częściej i bardziej "życiowo" póki co nic nie wychodzi, ale mam nadzieję, że w końcu to się zmieni. Teoretycznie mam więcej czasu, więc i postów powinno przybywać.
Zwracam się więc z pytaniem do Was- o czym chcielibyście poczytać? Kosmetyki, filmy, przepisy, ciekawe miejsca, wyzwania, nowości czy samo życie? A może jeszcze coś innego? :)
Pogoda dopisuje, więc wybrałam się z Puszkiem na mały spacer. Można powiedzieć, że do szczęścia brakuje mi tylko pizzy :)







marynarka-TUTAJ
bluzka-sh
szorty-cropp
okulary-biedronka

Pozdrawiam!

34 komentarze:

  1. bluzeczka fajna i marynarka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten koronkowy top! Bardzo fajnie wygląda w połączeniu z marynarką!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo Ci ładnie w tej koronce i pastelowym różu :)!
    pisz o tym, o czym chcesz i sama lubić - ja najbardziej lubię autentyczne blogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co ci ślina na język przyniesie;) pisz cokolwiek byle bym się nie zastanawiała gdzie znów zniknełaś;) ślicznie wyglądasz; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz - bardzo podoba mi się marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie całość wygląda i świetna ta marynarka

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczne połączenie!:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z chęcią poczytam przepisy. Bardzo lubię to robić ^^
    Ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz :)
    Ja bym nie pogardziła, jakbyś pisała codziennie takie życiowe posty, coś w stylu Ankyls. :) Od czasu do czasu outfity, książki, filmy, newsy itp :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koroneczka to jest moja wielka miłość! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Poczytałabym o jakiś ciekawych przepisach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. odważna ta koronka , nie wiem czy bym sie zdecydowała.
    zapraszam do siebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie połączyłaś koronkową bluzeczkę z marynarką;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę u Ciebie podobnie jak u mnie z tymi postami hehe fajnie jest tak dla odmiany poczytać coś życiowego :) Marynarka jest wspaniała, piękny kolorek :) miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To chyba większość facetów tak ma :D Mój tata z bratem to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo, stawek, my ostatnio często spędzamy czas w takich miejscach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Korzystnie Ci w takich kolorach! Zapraszam na krótką notkę z relacją z koncertu Piersi ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo pasuje ci koral! Wyglądasz kwitnąco :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie wyglądasz !!! :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili na nowego posta :
    http://nieznasznieoceniaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. o tak pizza to jest to :D znam to uczucie kiedy tylko jejd o szczesci abrakuje heheh :P

    ten żakiecik jest cudny też planuje kupic jakiś w pudrowym różu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna marynarka!
    Może napisz coś o twoich studiach ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. marynarka ma śliczny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny kolor marynarki! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny zestaw, śliczny kolor marynarki

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff