22:55

Moja siostra


Hej!
Dosyć często pod postami spotykam się z pozytywnymi komentarzami odnośnie moich kontaktów z siostrą. Faktem jest, że od ponad roku dogadujemy się lepiej niż kiedykolwiek w życiu, ale nie zawsze było tak kolorowo. Na szczęście obydwie dorosłyśmy i teraz często spędzamy czas razem. Staram się angażować Puszka we wspólne gotowanie oraz przygotowywanie postów. Sporo ułatwia to, że jednak nie dzieli nas spora różnica wieku, bo tylko 2 lata i wiemy, kiedy zająć się swoimi sprawami :)

A Wy macie rodzeństwo?











26 komentarzy:

  1. ehhh ta siostrzana miłość;)

    OdpowiedzUsuń
  2. faaaajnie! :) ja nie mam takiego aż fajnego kontaktu ze swoim rodzeństwem. a szkoda. :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam rodzeństwa, za to o 2 lata młodszą kuzynkę, która jest jak siostra :) fajnie miec taką osobę

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama chciałbym mieć siostrę :)Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale jesteście do siebie podobne!

    OdpowiedzUsuń
  6. oj zdradź sekret tej siostrzanej miłości. Ja narazie jestem na etapie złości i niezrozumienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz fajnie! Ja mam tylko brata i to młodszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam brata i chciałabym dogadywać się tak dobrze z nim jak Ty z siostrą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! Ja mam tylko braci ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To fajnie, że macie taki dobry kontakt ze sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam siostrę 4 lata młodszą, więc troche trudniej sie dogadać, ale raczej nie narzekam: )
    jakoś nie jesteście podobne, w życiu bym nie powiedziała, że jesteście rodzeństwem: D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja bez swojej siostry tobym zginela xDD powaznie ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. nie mam rodzeństwa ;)) niestety lub stety :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie .live-style20

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam rodzeństwo, ale moje kontakty sie są dobre.

    OdpowiedzUsuń
  15. siostra to skarb :D ja też ze swoją świetnie się dogaduję, trwa to już na szczęście ładnych parę lat :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam 2 siostry, starszą i młodszą, ze starszą zawsze sie przyjaźniłam i tak zostało do dziś. Młodsza, zawsze była ta "mała", jets między nami spora róznica wieku:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam 2 siostry, starszą i mlodszą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam starsze rodzeństwo i to o sporo lat.

    ja-kontra-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie miec siostre prawie w tym samym wieku.. moja jest 7 lat starsza :p

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale świetne zdjęcia ;) Widać, że się dobrze dogadujecie. Moje siostry są ode mnie starsze o 9 i 11 lat, ale dosyć dobrze się dogadujemy i wszystkie lubimy zakupy w sh, co jest wielkim plusem ;)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja niestety jestem jedynaczką,ale zawsze chciałam mieć siostrę bliźniaczkę.

    OdpowiedzUsuń
  22. to tak jak z moją siostrą nie było różowo lałyśmy się ile wlezie, ale teraz lepszej przyjaciółki nie mam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 różowa szminka , Blogger