10:03

wakacyjne plany


Hej!
Cudna Nath jakiś czas temu ogłosiła na swoim blogu wakacyjny projekt, którego celem jest zmobilizowanie nas do uczynienia wakacji 2014 najlepszymi, jakie do tej pory były. Pewnie nie raz mieliście uczucie 31 sierpnia, że Wasze wakacje były... przeciętne, że za długo spaliście i w sumie nic szczególnego nie robiliście, a miało być przecież tak wyjątkowo. I teraz będzie :) Wystarczy tylko odrobina chęci.

Moja lista nie jest jakoś specjalna, ale nie utrudniałam też sobie tego, żeby móc wszystko wykonać :)
1. Zobaczyć wschód i zachód słońca.


2. Puścić lampion nad morzem.


3. Wybrać się na rowerową wycieczkę.
4. Zdobyć jakiś szczyt. Na celowniku mam Grzesia. Może się uda :)


5. Pływać na orce (oczywiście takiej dmuchanej). Męczę Marcina o orkę już chyba drugi miesiąc i zawsze przeszukuję ulotki w jej poszukiwaniu. Póki co znalazłam ją tylko w pepco.
6. Wybrać się na targ staroci. Niestety istnieje ryzyko, że się tam zgubię/nie będę chciała wracać/zacznę płakać, że chcę wszystko, ale nie mogę sobie tego kupić :)
7. Poznać kogoś, kogo znam tylko z Internetu.
8. Zorganizuj maraton Pottera


9. Przejedź się na koniu. 
10. Chcę też odwiedzić wesołe miasteczko


11. Odwiedzić zoo w obcym mieście
12. Zawiesić kłódkę


13. Odwiedzić jakąś restaurację, gdzie była Magda Gessler. Obejrzałam chyba już wszystkie odcinki :)
14. Spać w namiocie, czego nigdy wcześniej nie robiłam.

A Wy co macie zamiar zrobić w wakacje? Jedziecie gdzieś? Czy zostajecie w rodzinnym mieście? :)
Pozdrawiam!

34 komentarze:

  1. ile planów! ja nie mam nawet 1/4 z tych
    znając życie pewnie będę siedzieć w domu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogółem fajny post. Zainspirowałaś mnie do zrobienia takiego czegoś w następnym poście. Ja mam mnóstwo planów. Chciałam bardzo, aby te były najlepsze. Ale z każdym dniem coraz bardziej pogoda się psuje i zaczynam wątpić czy je zrealizuję.


    http://pastelowe-niebox.blogspot.com/2014/06/thanks-for-10400-vievs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne plany! Takie przyziemne, do zrealizowania, a na pewno dadzą wiele radości;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł z tą listą:) Powodzenia w jej spełnianiu:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, jak dużo planów! Czytając ją, pomyślałam, że niektóre nawet mnie zachęcają, więc na mojej liście pewnie niektóre Twoje punkty się znajdą :D Bardzo chciałabym zobaczyć wschód i zachód słońca.. Na przykład nad jeziorem ;) Nocować w namiocie także ;))
    Powodzenia w spełnianiu Twoich zamierzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe plany :) Ja jak na razie nie mam planów na wakacje, ale oby Twoje się spełniły:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w projekcie!
    Wiesz, ja już pracuję i w ogóle. Wątpię żeby kurs pozwolił mi znaleźć lepszą pracę.

    OdpowiedzUsuń
  8. super plany
    powodzenia w realizacji

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieje, że moje wakacje będę super :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przeanalizować na spokojnie projekt Nath i wyzwania, bo nie wiem, które wybrać, ale zrobię wszystko, aby lato było warte wspomnień ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej chyba podkradnę Ci trochę Twoich planów i wcisnę do mojego kalendarza ! :)
    bardzo fajne pomysły :) proste do zrealizowania dzięki czemu wszystko się może udać :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful picture dear :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie robie planów na wakacje. Nigdy się nie udają ;c Ale jak na razie mam w planach wyjazd do Lublina,Bydgoszczy i jeszcze jakiegoś miasta, i obóz ^^ Pewnie jak co roku pojadę do babci.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mimo wszystko nie mogę obrać sobie celu na wakacje i ułożyć planu, bo wtedy na 100% by nie wypaliło. Tak już mam.
    Ale gdy coś wychodzi spontanicznie to jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nice photos!
    follow to follow? let me know and follow me on GFC or bloglovin, i will follow you back immediately :)
    http://glamiseverything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurcze ja zamierzam zdecydowanie odpocząć a najważniejsze wyłączam telefon żeby mi z pracy 'dupy' nie truli :) Ale Twoje postanowienia bardzo mnie zaciekawiły mi niestety na wszystko by raczej czasu zabrakło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aaaaa, już się nie mogę doczekać kiedy je wszystkie wykonasz! No i projekt rusza już za 3 dni <3

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię lampiony ;)
    wakacje u mnie to czas przede wszystkim na spotkania, książki, DIY, rower, rolki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietna lista! Mam nadzieje ze uda sie zrealizowac wszystkie punkty!

    OdpowiedzUsuń
  20. W takim razie życzę powodzenia w ich realizacji. :) Ja w te wakacje konkretnie nie planuję, ale zamierzam spędzić je najlepiej i wymyślić jakieś ciekawe zajęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja także chciałabym popływać na dmuchanej orce i chyba sobie taką na wakacje sprawię i zawiesić kłódkę, co wiecej obowiazkowo w tym roku przejść się na jakiś fantastyczny festiwal i puścić lampiony nad morzem!

    OdpowiedzUsuń
  22. z tym lampionem to świetny pomysł :) może też się dam wciągnąć w taką zabawę :D!

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba też zrobię taką listę i zapiszę ją sobie w zeszycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne plany! Ja mam kilka takich zwariowanych na całe życie, ale może stworze osobną listę na wakacje ;) Super post!
    F.

    OdpowiedzUsuń
  25. super plany! ja też już parę mam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ plany, ja na razie mam tylko pracę w planach ;9

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapraszamy do udziału w konkursie dotyczącym letnich stylizacji, do wygrania cudowna bransoletka! Naprawdę warto!: )

    http://silesiayoung.pl/letni-konkurs-stworz-stylizacje-i-wygraj#.U60yR0ASe6M

    OdpowiedzUsuń
  28. Plany na wakacje piękne :) Puszczanie lampionu nad morzem to coś, co i sama chętnie zrobię. Tym bardziej, że już samo morze jest dla mnie magiczne :) Żeby tylko pogoda dopisała...

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja realizuję plan podróży do rodziny do Irlandii ;) Lecę sama, więc mam lekkiego stracha :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne plany; nie takie trudne do wykonania, a jednak mogą zaowocować znakomitymi wspomnieniami :) Powodzenia w realizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  31. oby się udało wszystkie spełnić :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 różowa szminka , Blogger