7 lipca 2014

Kocie marzenia

30 komentarzy:
 

Hej!
Powtórzę się- mam najlepszego chłopaka na świecie! Jakiś czas temu publikowałam na blogu listę wakacyjnych marzeń, którą jakiś czas temu uzupełniłam o kilka pozycji. Całość zna Marcin, który postanowił powoli spełniać kocie marzenia :3
Zaczęliśmy od zamku w Malborku. Wspominaliśmy o nim już wcześniej, bo obydwoje uwielbiamy takie miejsca. Udało się również częściowo spełnić inne- maraton filmowy. Niestety nie dotrwałam nawet do połowy drugiego filmu ;)
Naszą wycieczkę mogę zaliczyć do jednej z lepszych, nawet mimo tego, że dosyć długo błądziliśmy pomiędzy mazurskimi miejscowościami. Dzięki temu mieliśmy jednak możliwość porozmawiać w spokoju, czy podokuczać sobie. Po drodze widziałam też mnóstwo bocianów, źrebaków, a także po raz pierwszy sarnę i kaczą rodzinkę przechodzącą na drugą stronę ulicy.
















Miłego dnia wszystkim :)

30 komentarzy:

  1. super, też bym kiedyś chciała zwiedzić zamek, jak na razie siedzę sama bo mąż w delegacji i nie ma mowy , samej mi się nie chce nigdzie ruszyć

    OdpowiedzUsuń
  2. No super! Taki chłopak to prawdziwy skarb :) byłam w Malborku z rodzicami jak byłam mała, teraz chętnie bym tam wróciła. Pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. WSPANIAŁY ZAMEK!! MASA WSPANIAŁEJ HISTORII
    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. byłam również w Malborku i wielkość zamku baaaardzo mnie zaskoczyła! :) gdybym mogła to weszłabym do każdej komnaty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. chłopak spełniający marzenia: SKARB! pilnuj go :D, żeby się nie zmieniło :P

    zapraszamy do nas:
    http://aandafactory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten zamek , wspaniałe zdjęćia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie miejsca :) Byłam tam kiedyś, gdy chodziłam do podstawówki, ale zbytnio tego nie pamietam...Odwiedziłabym to miejsce jeszcze raz z miłą chęcią :) A Twoje zdjęcia, które tam zrobiłaś zachęcają do tego niezmiernie :) Miło, że tak fajnie spędziłaś czas. Oby takich chwil było jak najwięcej :) Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. To naprawdę masz cudownego chłopaka;) Nie mogę wyjść z podziwu, że dopiero sarnę zobaczyłaś:)?? To taki słodki szkodnik na polach stadami stoi i nie widziałaś go nigdy??:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajnie, szczęściara z Ciebie! :) Sama również chętnie bym się wybrała do tego zamku- prezentuje się wspaniale ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. pozazdrościć chłopaka;D
    na zamek tez bym się chętnie wybrała. ogólnie lubię też ruiny zamków;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne miejsce! I przede wszystkim super chłopak!:))

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba muszę zrobić taką listę i powiesić w widocznym miejscu w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne miejsce, chetnie bym się tam wybrała kiedys :)

    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zamek w Malborku jest cudowny :) super wycieczka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale tam pięknie, lubię takie klimaty ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz listę kocich marzę?:O Raju, jak to uroczo brzmi. Twój chłopak to skarb, skoro Cię tak rozpieszcza. Super, że chce Ci tak ochoczo pomóc spełnić Twoje marzenia. Zamek w Malborku również jest moim celem zwiedzenia w przyszłości. Również chcę pojechać do Biskupina. Marzę o tej wyprawie od podstawówki, kiedy to pierwszy raz usłyszałam i zobaczyłam zdjęcia w podręczniku do historii. Przepadłam, zakochałam się na starcie. Opowiadania nauczycielki, jeszcze bardziej wznieciły moje chęci do odwiedzenia tego czarującego miejsca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nazywa dojrzałość, a nie starość. Człowiek z wiekiem mądrzeje i zaczyna skupiać się na sobie, swoich pragnieniach, swojej przyszłości. Życzę Ci, abyś nie musiała długo odkładać ten wypad. ;* Fajnie wiedzieć, że mamy wspólny cel. :D

      Usuń
    2. Najpierw muszę prawko zrobić :D

      Usuń
  17. Ciekawe zdjęcia. Nigdy tam nie byłam, to chociaż na Twoich zdjęciach zobaczyłam jak to wygląda "z bliska". :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff