11 lipca 2014

Sea, I miss you

57 komentarzy:
 

Hej!
W ostatnich dniach jedyne o czym marzę to błogi relaks nad morzem, czy choćby nad basenem. Rozleniwiłam się trochę. Codziennie odkładam na później, stworzenie mojego mini ogródka, a przecież nie wymaga to wiele czasu. Wierzę jednak, że dziś się uda!
Do mojego wyjazdu pozostał tydzień. Czas najwyższy stworzyć listę rzeczy do kupenia i przebrać ciuchy, bo... nie zdążę :P







torebka-sh
buty-nn
bluzka-sh
okulary-biedronka
szorty- cropp town

Pozdrawiam i udanego weekendu życzę! 

57 komentarzy:

  1. Oj też bym chciała wypocząć na plaży.:) Śliczne zdjęcia.:*
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz! Cudna koszulka :)

    Proszę Cię również o wejście na mojego bloga SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i kliknięcie w przynajmniej 1-2 napisy "KLIK" pod zdjęciami w najnowszej notce. Wystarczy kliknać, dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia!:)
    Wakacje są po to żeby się trochę rozleniwić. Udanego wypoczynku!
    www.jestem-toska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia :))
    Życzę miłego wypoczynku ;3
    http://juliet-and-julieet.blogspot.com - zapraszam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też tęsknie za morzem, i to bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
  6. też mi się marzy taki wypoczynek, gdy tymczasem od poniedziałku zaczynam pracę :(
    śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też mi się marzy taki wypoczynek, gdy tymczasem od poniedziałku zaczynam pracę :(
    śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne okulary.
    Jak ja bym chciała być teraz nad morzem;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam i zapraszam https://www.facebook.com/ka3iafashion?ref_type=bookmark ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne zdjęcia! Pierwsze w szczególności! :) Bardzo podoba mi się Twoja figura, jesteś taka.. delikatna :))
    Mi także marzy się relaks nad morzem...
    inspiredbymysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. no to powodzenia z przygotowywaniem ogródka! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. nawet nie wiesz, jak Ci perspektywy wyjazdu zazdroszczę, wrrrrr ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz i bardzo ładne zdjęcia! :)
    http://stylizacje-dla-ciebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe zdjecia, tez marza mi sie wakacje pelne relaksu nad woda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obyś zdążyła;) śliczną bluzeczke masz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też chcę na morze!! Śliczne fotki!!

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne szorty! Poza tym lubię granat :-) Fajne fotki nadmorskie :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz! Fajne sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja z kolei się odleniwiłam haha :)
    Powodzenia z ogródkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Och, też bym się porelaksowała nad wodą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też bym porelaksowała się nad wodą - marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajne zdjęcia i świetne okulary :) obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie zgadłabym, że to okulary z Biedronki!
    Och, ja też tęsknię za morzem.

    OdpowiedzUsuń
  24. wspaniale wygladasz Kochana ! promieniejesz < 333 milego wyjazud ;**

    OdpowiedzUsuń
  25. Super wyglądasz! :))
    Ja również mimo tego, że w tym roku miałam przyjemność być już nad morzem kilka razy znów chętnie odwiedziłabym tamte rejony <3

    Pozdrawiam, stylstynka.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie letnie zdjęcia! U mnie niestety pochmurno i na dodatek zimno :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak dawno mnie tu nie było - cudne zmiany, bardzo mi się tutaj podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nad morze wyjeżdżam jutro :) Świetne fotki!
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  29. trudno, rozleniwianie sie jest fajneeee i potrzebne od czasu do czasu :)
    masz piękne okularki!

    OdpowiedzUsuń
  30. oj, ja też czasem tak mam, że wiem co chce zrobić, wiem że sprawi mi to przyjemność.. ale nie chce mi się. To chyba taki wakacyjny leń :)
    www.creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Lovely photos, great sunglasses!
    Thanks for stopping by! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  32. Miłego wyjazdu

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Takie codzienne i mega wygodne stylizacje lubię najbardziej :) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowna stylizacja jak i widoki :)

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. też marzę o urlopie a ten dopiero w Sierpniu...

    OdpowiedzUsuń
  36. Koniecznie dodaj zdjęcia kiedy skończysz mini ogródek :) Biegam teraz po sklepach i kupuje rzeczy na wyjazd.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne zdjęcia. Zazdroszczę wakacji ! :)
    Co do suchego szamponu - spróbuj poszukać w innych biedronkach ! Gdzieś musi być :)

    http://alice-says-hello.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne zdjęcia :) w fajnym miejscu ;d

    OdpowiedzUsuń
  39. Aahhh i ja marzę o morzu! Trzeba zacząć działać. :) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  40. Dzięki za komentarz ;)
    Ja też marzę o morzu... Może za rok :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. życzę wypoczynku w takim razie:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Ojej. Świetnie ;)
    Ja w tym roku chyba wakacji nie bede miala :(

    Pozdrawiam,

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Oj ja niestety zbyt prędko nie będę miała wakacji :) super szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jej, jak schudlas! Pięknie wyglądasz ;) może coś więcej o ćwiczeniach? Jakaś dieta?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Kochana! Dziękuję za komplement :* Chętnię napiszę coś więcej o tym :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff