11:10

specjalny dzień


Hej!
Dziś będzie trochę prywatnie. Nigdy nie chciałam, aby ten blog był "pusty i bezosobowy", dlatego pokazuję po troszeczku siebie i mój świat.
Dla mnie każdy drugi dzień każdego miesiąca ma spore znaczenie, jest on bowiem pamiątką po cudownym wydarzeniu, które na swój sposób sporo zmieniło. Jak pewnie się domyślacie- chodzi o związek :) Wczoraj cieszyłam się z tego, jak nigdy wcześniej, gdyż po raz pierwszy mogliśmy się spotkać. Do tej pory ciężko było jakoś te dni uczcić ze względu na to, że dzieliło nas 180km.
Spotkanie zaczęło się trochę.... nieszczęśliwie (myślę, że to najlepsze słowo), jednak spędziłam je tak miło, jak tylko się dało. Wybraliśmy się do kina, na film wybrany przeze mnie - "22 Jump Street". Polecam, jest niesamowicie śmieszny.
Niestety nasze spotkanie było krótkie, jednak nadrobimy wszystko w weekend :)


Specjalnie dla niego piekłam ciasteczka przy pomocy kochanego brata ciotecznego :)



Miłego dnia! :)

25 komentarzy:

  1. podziwiam takie związki na odległość:) i szczęścia życze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kwiaty i smaczny podarunek. Życzę kolejnych szczęśliwych wspólnych miesięcy!

    OdpowiedzUsuń
  3. ulalalala babeczki dla chłopaka;) Ile już jesteście razem;)?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie :) mnie i mojego P. dzieli 800 km od jakiegoś roku .. więc wiem dokładnie, co to znaczy związek na odległość

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłość na odległość? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajne babeczki ; ]


    pozdrawiam i zapraszam do siebie. live-style20

    OdpowiedzUsuń
  7. 22 jum street .... jedna z lepszych komedii jakie widzialam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to gratuluję! :)
    I fajnie, że udało Wam się spotkać w rocznicę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale niebawem powinniście już mieć z górki z tego co wcześniej wspominałaś. Odległość jakoś Wam nie przeszkadza ale wiadomo ze lepiej być bliżej siebie. W takim razie udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post! Babeczki wyglądają bardzo smakowicie :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie celebrowanie ważnych dat! Cudowny bukiet ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie wyglądasz :) Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To piekne ze mimo kilometrów się kochacie ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna stylizacja ;) Podziwiam związki na odległość, życzę wytrwałości :))
    inspiredbymysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. dużo miłości Wam życzę :) śliczny look

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak Kochana jestem z Malborka. W takim razie życzę Ci miłego zwiedzania Malborka ;0 A co do miłości na odległość znam to nas dziele 1200 km

    OdpowiedzUsuń
  17. cudownie :) fajnie, że mogliście byc razem tego dnia :) na pewno jeszcze wiele takich dni przed Wami :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę Wam wszystkiego dobrego i najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  19. Prawdziwa miłość przetrwa nawet odległości. Mimo, że krótki miło spędziliście czas. Ładnie wyglądalaś

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 różowa szminka , Blogger