15 lipca 2014

too young but it's not fault

36 komentarzy:
 

Hej!
Przez Dominikę powróciłam do starych piosenek i teraz na okrągło wałkuję Alexz Johnson. Ale ja nie o tym... Razem z Marcinem zrealizowaliśmy kolejny punkt z kociej listy, a mianowicie maraton. Myślałam, że przez kolejne kilkanaście godzin będziemy oglądać Pottera, bo w końcu go uwielbiam, ale jednak doszłam do wniosku, że muszę od niego odpocząć. Włączyliśmy więc X-menów. Dostałam też orkę <3 Teraz wystarczy zakapować ją do samochodu, jechać nad wodę i kolejne marzenie odhaczone :)
Pochwalę się, że wybrałam już rzeczy na wyjazd, czyli zdążyłam :)








Byle do soboty!
Pozdrawiam! :)

36 komentarzy:

  1. śliczną masz spódniczkę<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kolor i krój spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale wyglądasz :) I dziękuję za miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna jest ta spódniczka!
    piękny, wcale nie popularny ostatnio (i dobrze! jesteś więc wyjątkowa :)) kolor!

    OdpowiedzUsuń
  5. You look so cute.
    xoxo
    Christy

    http://www.am2pmchic.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne kolory kochana
    pozdrawiam!
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja :)

    Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2014/07/z-jeansowa-koszula.html :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne kolory, a Ty promieniejesz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia! Kolor Twojej spódniczki jest niezły ;))

    Pozdrawiam, stylstynka.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się spódniczka, ślicznie! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekna spódniczka - śliczny kolor :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. spódniczka ma bardzo ładny krój, pięknie sie układa :)

    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam x-menów:D śliczna jest ta spódniczka!:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz, spódniczka ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W Krasiejowie jest Jurajski Park;) W Opolu jest Zoo.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny zestawik :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne kolorki i przepiękna spódniczka <3 Fantastyczny fason :*

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zdjęcia :) Ładny kolorek spódnicy ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. spódnica - rewelacja :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uroczo i dziewczęco wyglądasz w tej spódniczce :))!
    Dziękuję za odwiedzinki i Pozdrawiam :))
    Jednak ja zostanę na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna spódniczka i ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz ! :))

    http://nikoladrozdzi.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  24. uroczo wyglądasz:* pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka piękna spódniczka! ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna stylizacja! Spódniczka to cudo! :)) Ja jak na razie chyba jeszcze żadnego punktu z mojej listy nie odhaczyłam.. Czas wziąć się za siebie i spełniać marzenia! :))
    inspiredbymysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna spódniczka :)

    http://onyxbijoux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff