22:10

Asymilacja śniegu


Hej!
Dzisiejszy strój jest totalnym zwyklakiem. W takim stylu najchętniej ubieram się na uczelnie. Jest mi wygodnie, ciepło (mój wydział chyba oszczędza na ogrzewaniu), no i skompletowanie całości nie zabiera zbyt dużo czasu. Uwierzcie, że czas jest akurat bardzo ważny w moim przypadku, bo wstaję praktycznie na ostatnią chwilę :)
Pozwolę sobie jeszcze poświęcić chwile kurtce. Znalazłam ją z Puszkiem w second handzie. Początkowo kosztowała 18zł, a że dorwałyśmy ją w dniu wyprzedaży, zapłaciłyśmy 9zł. Nie ma żadnych śladów użytkowania, no i jest niesamowicie ciepła :) Po prostu ideał wśród kurteczek :)







kurtka - sh
torba - house 
bluzka - reserved 
szalik - nn 
czapka - h&m
buty - nn 

Pozdrawiam i do następnego :*

27 komentarzy:

  1. Kurteczka ładna, ale nie wiem czy ciepła. Ja sie tak jesienią nie ubierałam! Ale ja jestem zmarzluch. Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W środku ma misia, który na serio grzeje :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. ŁoŁ! Świetnie Ci w grzywce! Ja moją ukochaną parkę też dorwałam w sh :)
    Odkąd mieszkam w tym samym mieście, gdzie studiuję często się spóźniam na zajęcia, bo zawsze się mi wydaje, że mam czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od razu widać, że zima Ci nie straszna, także jestem w stanie uwierzyć, że kurtka na prawdę jest ciepła i nie marzniesz robiąc zdjęcia! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna czapka :) bardzo fajny codzienny look :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Ślicznie wyglądasz! Czapa jest genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super czapa, właśnie szukam takiego koloru, kupiłaś ją w tym sezonie? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna jest ta kurteczka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie zwyklaki :) !
    Kochana mam do Ciebie prośbę, Poklikasz u mnie? Będę bardzo wdzięczna i postaram się w jakiś sposób odwdzięczyć http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia ! ♥ może obserwujemy daj znać u mnie ;)

    zapraszam http://rlywhie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. kurtka jest świetna!
    w stu procentach komplementarna z Twoim stylem!
    ale i tak najbardziej urzeka mnie tu Twoja czapa ;)
    uroczo Ci w niej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się spodobała torba! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny zestaw! Ja często właśnie w zimie stawiam na takie proste rozwiązania.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna kurteczka :)
    Może obserwujemy? :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale pozytywne zdjęcia! :D
    Stylizacja mimo, że jest "zwyklakiem" bardzo mi się podoba- prosta, wygodna... o to chodzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz :) super kolor szminki!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny i widać ze wygodny strój - taką torbę sama chyba sobie będę musiała sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawie tu... zostaję na dłużej i zapraszam do siebie

    http://www.lookstyledance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. zostaję na dłużej i zapraszam do siebie

    http://www.lookstyledance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 różowa szminka , Blogger