23 grudnia 2014

Lumpeksowe nowości

21 komentarzy:
 

Hej!
Dzisiaj krótki post, w którym chcę tylko pokazać Wam moje nowości. Wczoraj spontanicznie wybrałam się z Puszkiem do lumpeksu, jednak nie liczyłam na to, że znajdę jakieś perełki. Okropnie się pomyliłam, bo na wieszakach była cała masa pięknych rzeczy. Niestety na koniec musiałam je przebrać, bo inaczej szybko wydałabym wszystkie pieniądze. Zdecydowałam się na ubranka odpowiednie na obecną pogodę :)
Mam nadzieję, że nowości przypadną Wam do gustu :)




21 komentarzy:

  1. Czapka najlepsza- sama planuję zakupić podobną, idealnie by było gdyby się trafiła taka w tym samym kolorze! ♥ :)
    ____________________________
    PS. Wesołych Świąt Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super bluza, też by mi się taka przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Umiesz polować!
    Wszystkiego dobrego na Święta!

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja ile czasu ja nie byłam już na zakupach po za galeriami handlowymi ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio sama dorwałąm trochę cikawych rzeczy w SH i w sumie wybieram podobnie coś odpowiedniego na tą porę roku :)
    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajna ta różowa czapka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. musztardowy szal - <3
    oj, nosiłabym, nosiła...

    OdpowiedzUsuń
  8. ile fajnych nowości, śliczna bluzka.bluza z pierwszego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czapka wygląda bardzo fajnie :) Czekam na stylizacje z nią !
    Zdrowych i spokojnych świąt Kochana !

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega łupy ;)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam lumpy, w sobotę strasznie się obłowiłam. Stwierdzam, że najlepsze lumpy są w małych miastach, wszystko było po 2 i 1 zł! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie świetne rzeczy! Ja tak dawno nie byłam w lumpie.;c Chyba czas sie przejechać. Może zastane świąteczne promocje jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne sweterki, ja nie mam szczęścia do sh a może nie chce mi się chodzić ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Tylko że mój pokój nie jest cały biały, tylko różowo-biało-szaro-kremowy. Ściana (dwie pozostałe szare) i kapa są różowe, toaletka kremowa, to samo z dodatkami. Praktycznie tylko firany, biurko, krzesło i komoda to czysta biel, chociaż i komoda chyba pójdzie do wymiany. ;-) Mi zupełnie nie kojarzy się z przychodnią, przynajmniej ja napotykam bardziej przychodnie biało-zielono-niebieskie, jest przytulnie a nie strasznie, no i pachnie zdecydowanie lepiej. Przynajmniej wygląda czysto, jasno i romantycznie a o to mi właśnie chodziło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super czapa, a sweterki widać cieplutkie, idealne na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odkryłaś już w Olsztynie jakieś dobre sh? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. burgundowe swetrzaki są super! wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. http://patrycjabunt.blogspot.com/ Zapraaszam na bloga , każdy komentarz i obserwacja jest mile widziana :) Bawię się w obserwacje za obserwacje :** <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne łupy, mnie już od jakiegoś czasu nie udaje się znaleźć żadnych perełek w sh ;/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff