30 grudnia 2014

Pyszne ciasteczka owsiane

13 komentarzy:
 

Hej!
Wiem, że już najchętniej pożegnalibyście się ze słodkościami po Świętach, jednak pozwolę sobie jeszcze trochę pomęczyć Was tematem kulinarnym :)
Spróbowałam dziś zrobić ciasteczka owsiane. Przepis jest prosty, szybki w wykonaniu, a same ciasteczka smakują przepysznie. Największym plusem jest to, że w zasadzie sami decydujemy, co chcemy do nich dorzucić. Mogą one być najprostsze, a równie dobrze możecie dosypać wiórek kokosowych, orzechy, owoce, żurawinę, czekoladę, migdały, daktyle, czy co tylko sobie zażyczycie :)

Składniki:
- 2 szklanki płatków owsianych
- 1.5 szklanki mąki
- pół kostki roztopionego masła
- 2 jajka
- pół szklanki cukru
- łyżeczka proszku do pieczenia
- łyżka cynamonu
- ja dodałam jeszcze 2 łyżki mleka
- dodatki wedle uznania

Wszystko mieszamy w misce, a kiedy już składniki się połączą, łyżką nakładamy masę na blaszkę wyłożoną papierem. Proponuję ręką uformować z ciasta kółka. Pieczemy w temperaturze 180-200 stopni przez około 13 minut.





Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Uwielbiam ciasteczka owsiane, a te z Twojego przepisu muszą być pyszne :) Mam jednak małe pytanie, czy mogłabym ominąć cynamon? Nie przepadam za nim i wydaje mi się, ze skutecznie popsułby mi smak ciasteczek.

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę koniecznie wypróbować w nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniaaam! Będą pasowały do mojej noworocznej, zdrowszej diety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś nie przepadam za ciastkami owsianymi, ale mandarynki chętnie bym zjadła! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. łatwizna, efektowne i pyszne! czad :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałąm kiedys posbny przepis ale gdziea posiałąm... dziękuję :)
    zapraszam też do siebie :)

    http://lookstyledance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo, jak smakowicie :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają smakowicie będę musiała spróbować zrobić:D
    Chociaż z moimi zdolnościami różnie bywa:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego co najpiękniejsze w Nowym Roku Kochana! Buziaki

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepis zapisany i po Nowym roku wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmmmm uwielbiam takie smakołyki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. coś dla mnie!
    Ładnie tu u Ciebie...i smacznie:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff