26 grudnia 2014

"Znów pokażesz klasę..."

13 komentarzy:
 

Heeeej! :)

Jeszcze wczoraj narzekałam na okropną pogodę, a dzisiaj rano obudziło mnie słoneczko. Nawet nie wiecie, jak bardzo mnie to ucieszyło po tych deszczowych dniach. Od razu poinformowałam Puszka, że będziemy szaleć z aparatem, bo w końcu nie wiadomo, czy taka pogoda się utrzyma.
Po południu zabrałam się za przegląd szafy- szykuję drobną wyprzedaż. Odrzuciłam kilka sukienek i spódniczek, mam nadzieję, że znajdą sobie nowe właścicielki :)





kurtka - tbdress
koszula - second hand 
spodnie - nn 
torebka - sinsay 
czapka - second hand 

Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Bardzo sympatyczny outfit. Bardzo rzadko to mówię, ale pasuje Tobie różowy kolor (który jak widzę nawet w adresie url bloga się znalazł :) ).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie ci w tym kolorze włosów! Świetna stylówka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, a czapka kupiona w second handzie jest rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt ❤ ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ten Twój uśmiech, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz całkiem inaczej niż zwykle :) Bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wyglądasz ;) Fajny look, super spodnie i pasuje Ci ta czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff