7 stycznia 2015

January is navy blue

26 komentarzy:
 

Hej!
W ostatnich dniach trochę zwolniłam. Dni wolne zbliżały się ku końcowi, więc próbowałam przynajmniej w jakimś stopniu wrócić do mojej studenckiej codzienności. Napisałam pracę na zaliczenie, nauczyłam się na kolokwium, znalazłam i zaczęłam uczyć się wiersza. Poza tym w tamtym tygodniu wpadła w moje ręce nowa książka. Przyznam szczerze, że zainteresowała mnie już od pierwszych stron, więc wieczorami to jej poświęcam czas. Realizuję też, a raczej kontynuuję realizowanie postanowienia sprzed dwóch lat. Mam nadzieję, że efekt będzie zadowalający, ale to okaże się w lecie. Oby nie był gorzej niż w tamtym roku :)

Granatowy to jeden z moich ulubionych kolorów. Jakoś nigdy nie zwracałam na to uwagi, ale gdy kupuję coś nowego, to zwykle pada właśnie na granat. Jakby się tak zastanowić to obejmuje on 25% mojej garderoby. Najwyższa pora uzupełnić szafę w pozostałe barwy :)





czapka - nn
bluza - sinsay
spodnie - sinsay 
buty - nn 
torebka - @ 

Pozdrawiam!

26 komentarzy:

  1. Ja muszę w trybie natychmiastowo przyspieszonym nabyć cokolwiek kolorowego do szafy!
    Chyba zdecyduję się na jakiś kolorowy sweter, jak w stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna czapa! upolowałąm ostatnio podobną w sh:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  3. awesome style and blog!

    http://fridaynightstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam niebieski, a Tobie w nim do twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny ten sweterek :) A Czapka po prostu urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Klasyka jest zawsze najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  7. pewnie wybierasz tak nieświadomie ten kolor ponieważ świetnie w wyglądasz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam granatowy, pasuje do wielu innych kolorów :)
    Podoba mi się Twoja bluza, uwielbiam takie pikowane materiały :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz w tej czapce :) u mnie tak jest z kolorem szarym, tyle, że zajmuje on 75% mojej szafy :D a w sklepie zwracam uwagę tylko na to, co ma kolor szary :P

    OdpowiedzUsuń
  10. granat jest kolorem uniwersalnym i nigdy nie wychodzi z mody ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluza bardzo mi się spodobała, jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa bluzeczka, widzę że teraz takie są modne

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietnie wygladasz - aj i ostatnio zakupilam sobie podobna czapke i musze przyznac iz jest bardzo wygodna nigzie nie cisnie i nie spada z glowy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam tę czapeczkę - jest taka pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff