25 stycznia 2015

Książkowe wyzwanie

21 komentarzy:
 

Chyba nie ma osoby, która nie słyszałaby o wyzwaniu "52 książki w 52 tygodnie". Chyba nigdy nie zdarzyło mi się poznać aż tylu nowych historii, więc postanowiłam spróbować. Chcę, by ten rok był pełen wyzwań i to (oby!) zakończonych tylko sukcesem :) Niestety na chwilę obecną nie trzymam się zbytnio głównego założenia, bo zaczynam dopiero drugą opowieść, jednak mam na to małe wytłumaczenie - notoryczny brak czasu. Nadrobię w ferie od których dzieli mnie tylko jeden egzamin.

A Wy lubicie czytać? Czy raczej stawiacie na ekranizacje? :)






naszyjnik - TUTAJ

Pozdrawiam! :*

21 komentarzy:

  1. Też nie mogę doczekać się ferii, bo na razie czuję się jak zombi, a przede mną jeszcze 83 pytań. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo to jest prawdziwe wyzwanie :) będę trzymać kciuki
    Śliczny naszyjnik ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię czytać i chętnie to robię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też chciałam się podjąć wyzwania, ale jest trochę przesadzone jak dla mnie :) prędzej zaliczę wyzwanie 12 książek w 12 miesięcy hihi

    OdpowiedzUsuń
  5. Ops, już 3 tygodnie poleciały, ale też z chęcią sie przyłączę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też mam w planach zabrać się za coś sensownego do czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jednym z moich noworocznych postanowień to więcej czytać. Może nie podejmę się takiego wyzwania jak Ty, ale trzymam kciuki za nas obie:)
    Piękny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie nierealne postanowienie ale wiem że są takie osoby co dają radę. Powodzenia .

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię czytać, ale przy dwójce małych dzieci ciężko jest znaleźć na to czas... : ) Kiedy idą spać, to najpierw ogarniam dom, a później zabieram się za ćwiczenia. Później ledwo zipię i idę spać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, podpisuję się pod tym co napisała Monika. Choć nie mogę powiedzieć, czytam często - o smokach, dinozaurach, kotach w butach i innych takich stworach ;p ;)

      Usuń
  10. ja lubię czytać, ale w tydzień rzadko udaje mi sie przeczytać jakąś książkę, potrzebuję góra 2 tygodni ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia, ja nie wzięłam udziału w tym wyzwaniu, ale postanowiłam więcej czytać
    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naszyjnik piękny! A czytać lubię, ale raczej robię to w czasie wolnym wakacje itp, a w trakcie nauki mam dość książek ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne to wyzwanie! :) chętnie bym się go podjęła, ale boję się że właśnie przez notoryczny brak czasu nie spełniłabym go :) ale obiecałam sobie czytać w tym roku więcej książek, bo uwielbiam to, a w zeszłym roku strasznie się zaniedbałam :< od świąt mam już za sobą nawet 3 książki! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. oj ja niestety nie mam czasu na czytanie książek na jakie mam ochotę :/ zostają mi tylko podręczniki uczelniane hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W takim razie powodzenia! Czytanie to świetna pasja :) Trzymam kciuki.
    P.S
    Jaką masz wadę wzroku?

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz a ten naszyjnik idealnie pasuje do Ciebie :) Ja wole jednak czytać książki, lubię trzymać je w ręce oraz ich zapach :)
    Pozdrawiam ! :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. zdam i będę czytać :) bo póki co, to też czytam...ale studyjne pozycje nie dają radości.

    OdpowiedzUsuń
  18. What a beautiful necklace!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff