1 stycznia 2015

Podsumowanie kocich marzeń

19 komentarzy:
 

Witajcie w roku 2015!
Przyznam się, że stworzenie tego wpisu sprawia mi nie lada problem. Powodu tego doszukuję się w tym, że nie pożegnałam roku poprzedniego tak, jakbym sobie tego życzyła. Czasu jednak nie cofnę, a jedynym co mogę, to liczyć, że przysłowie "jaki sylwester, taki cały rok" w moim przypadku się nie sprawdzi.
Chciałabym w kilku słowach i zdjęciach podsumować kocie marzenia, o których wspominałam parę miesięcy temu KLIK. Rozszerzoną wersję zapisałam w zeszycie i stopniowo realizowałam swoje plany. Muszę tu zaznaczyć, że nic by się nie udało, gdyby nie pomoc Marcina. To on co chwila wracał do mojej listy i starał się zrobić wszystko, aby każdy punkt wcielić w życie. Po prawdzie nie postawiłam krzyżyka przy każdym "kocim marzeniu", ale nie myślę o tym. Jak dla mnie rok 2014 i tak był piękny.

A co udało mi się zrobić?
1. Noc pod namiotem.
2. Zagrałam w Monopoly, Scrabble i Jengę



3. Zapuszczałam włosy, mimo że co miesiąc ciągnęło mnie, żeby skrócić je do takiej długości, jaką miałam równo rok temu. Ostatecznie przycięłam tylko końcówki, no i mam grzywkę :)
4. Zobaczyłam zamek. W tym wpisie znajdziecie więcej zdjęć.




5. Był też maraton Harrego Pottera i Gwiezdnych wojen, a przy okazji masa innych :)



6. Wypróbowałam kilka nowych przepisów. Kilkoma się z Wami podzieliłam: 1, 2, 3, 4




7. Było też małe DIY


8. Zdobyłam górę! Przeczytacie dokładnie o tym TU




Poza listą odwiedziliśmy z Marcinem park z dinozaurami.

Za największy przełom roku 2014 muszę uznać zmianę studiów i miasta. W ciągu jednego roku mój dom mieścił się w trzech miastach: w Toruniu, Płocku i Olsztynie. Spróbowałam jak to jest zbierać truskawki, roznosić ulotki i być hostessą, minął pierwszy rok bycia w związku z Marcinem, byłam na balu inżynierskim, zakolegowałam się z blogerką i... zrobiłam masę innych rzeczy :)













A jak będzie w 2015 roku? Zobaczymy wkrótce ;)

19 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku i obyś za rok napisała, że czujesz się dobrze bo wiesz, że zrobiłaś to co zaplanowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! Najważniejsze że tamtem rok był dobry a ten niech bedzie lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w 2015 będzie jeszcze lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie zrealizowane plany i marzenia. Powodzenia na nowy rok. Ja tez jakoś nie mogę się zabrać za postanowienia na ten rok. Chyba nic nie postanawiam. Oby ten rok był dobry.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) Wygląda na to, że jesteś konsekwentną osóbką :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego Nowego Roku Ci życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze zdjecia! Widze ze rok 2014 byl bardzo ciekawy:) Mam nadzieje ze 2015 bedzie jeszcze lepszy:) Zycze samych sukcesow:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedak fajny był twój rok:) Zyczę jeszcze lepszego 2015!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zamierzam zrobić taką listę noworoczną ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. To widzę że nie tylko u mnie Sylwester wypadł bardzo średnio - ale i tak ten Nowy Rok będzie lepszy od poprzedniego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne podsumowanie roku, miejmy nadzieję że 2015 okaże się nie gorszy niż 2014 ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Ci owocnego roku 2015! :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo Ci się udało! Niech będzie tak dobrze w nowym roku! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie biorę się za listę postanowien noworocznych:D Ciekawe czy mi się uda dotrzymać:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Powoli ale z sukcesem. Powodzenia w dalszych realizacjach c;

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie bardzo kusi, żeby pozbyć się włosów :)
    Ja odwiedziłam zamek w Ogrodzieńcu, długo się zbierałam, ale w końcu się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muzeum w Sochaczewie cały czas czeka!! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff