22:38

Projekt: styczeń w słowach po raz pierwszy


Hej!
W całej mojej blogowej karierze tylko raz brałam udział w wyzwaniu. Pierwszy dotyczył wakacji. Nadszedł czas na drugi raz. Projekt ten spodobał mi się m.in. dlatego, że widoczne wyżej tematy w pewnym sensie sami interpretujemy. Możemy je rozgryźć tak samo jak inni lub na swój wyjątkowy sposób. Dziś na tapetę biorę temat "2015".

Początkowo myślałam, że w tym miejscu wstawię listę noworocznych postanowień, jednak... wyjątkowo takowych nie mam. Od roku 2015 oczekuję, że będzie "nowy". Wielokrotnie powtarzałam, że boję się zmian i unikam ich jak ognia. Mam swój znany plan dnia, przyzwyczajenia, znajomych, czy playlistę. Czasem jednak musi się coś zadziać i w moim przypadku wszelkie nowości wychodziły na plus. Nie planuję nic, jeśli coś się wydarzy to tak po prostu. Być może zechcę zmienić kolor włosów, a może je ściąć? A może kupię sobie chomika, sprzedam wszystkie ciuchy i kupię sobie kilka par dresów? Może dla odmiany przejdę się na koncert hip hopowy i obejrzę bardzo stary film? Przemebluję pokój? Wyjadę do obcego miasta do pracy? Może wreszcie zrobię sobie tatuaż lub też przejdę na bezglutenową dietę? Zapiszę się na kickboxing albo lekcje haftu? Kto wie :) W kolejnych miesiącach wszystko się wyjaśni.

Jaki więc ma być ren rok? Po prostu szczęśliwy i niezapomniany!


14 komentarzy:

  1. Oglądałam kilka bardzo starych filmów i są super, trzeba się wczuć w klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny wpis urocze zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tak samo, niech się nic nie zmienia, również mam swoje przyzwyczajenia etc... Nie można niczego przewidzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I tego Ci życzę! :)
    ja też boję się zmian a jednak chce tych zmian i tak w kółko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w tym roku zrobiłam małą listę, ale i tak będzie co ma być byle było dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I życzę Ci aby był szczęśliwy i niezapomniany ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nic nie planuję większego na ten rok ;) po prostu chcę wiecej podróżować i bardziej dbać o swoje ciało poprzez ćwiczenia i zdrowe odżywianie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. i niech taki będzie!
    zapraszam
    http://www.lookstyledance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Niech więc będzie taki jak sobie życzysz! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To Twój rok, spraw zeby był dobry i niezapomniany!!
    Pozytywna z Ciebie babka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też unikam zmian, ale kto wie, może własnie jakieś będą mi potrzebne.^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Koncerty hiphopowe nie są takie straszne :D Sama spontanicznie wylądowałam w zeszłym roku na jednym i zabawa była świetna.
    Życzę Ci dużo fajnych wydarzeń w tym nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobre założenie! :) Ciekawy projekt, pomyślę nad realizacją ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. I tego właśnie kochana Ci życzymy, aby ten rok był szczęśliwy i niezapomniany :) Też zawsze byłam tego zdania, że nie ma sensu niczego planować, bo jak już się planuje, to z tych planów nici wychodzą- i to się zawsze sprawdzało w moim przypadku :/
    także teraz spontan, co ma być, to będzie :) hehe
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 różowa szminka , Blogger