13 lutego 2015

Przyjaciele kobiety

10 komentarzy:
 

Dziś co nieco o moim makijażu.
Na co dzień raczej unikam pełnego malowania się. Jeśli już to nakładam na powieki perłowy cień, na rzęsy trochę tuszu i mogę podbijać świat. Inaczej sprawa wygląda, gdy wychodzę gdzieś z Marcinem lub akurat zdarzy się jakaś okoliczność. Wtedy pozwalam sobie na cały rytuał. Najpierw podkład, potem cień, może kreski, rzęsy, usta, puder. I chociaż fajnie jest się czasem wystroić, to jednak wolę tą naturalną wersję siebie.
Kosmetyki te towarzyszą mi dłuższy czas. Znam je dosyć dobrze i nigdy mnie nie zawiodły. Stawiam na Lovely, Wibo, Sorayę i Avon :)







10 komentarzy:

  1. Ja mam róż Wibo i też sprawuje się całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię pomadki z firmy Nivea :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. przydałby mi się relaks i jakieś spa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne, podstawowe kosmetyki :) Ja ostatnio zainwestowałam w róż i teraz często go używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze wspominam ten tusz z lovely w różowym opakowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie posty, ostatnio u Nas też się taki pojawił. Ale planujemy więcej zdjec makijażowych;)

    OdpowiedzUsuń
  7. myślę nad postem o ulubionych markach kosmetycznych, tylko u mnie to będę te od pielęgnacji, a nie kolorowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi w oko wpadł ten piękny kuferek! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff