18 kwietnia 2015

Instagramowy miks

20 komentarzy:
 


Hej!
Dawno nie było instagramowego podsumowania, więc stwierdziłam, że to dobry moment, by takowe opublikować. Jak zawsze będzie trochę jedzenia, trochę kosmetyków, no i selfie. Przejdźmy więc do rzeczy :)


1. Ulubiona czekolada 2. Nutella <3 3. Wypad ze znajomymi na McFlurry 4. Piekłam babeczki


5. Kupiłam sobie kwiatka, który na szczęście nie potrzebuje regularnego podlewania. 6. Moja odrobina nieba. 7 i 8. Prezent od Marcina 


9 i 10. Moja droga do szkoły


11. Prezent od Happinessboutique 12. Prezent od teściowej. 13. Moje lusterko 14. Cool kalendarzyk


15, 16, 18 ubraniowe nowości, 17. prezent urodzinowy od Asi i Przemka <3



Maaaaaasa selfie. Cóż, robię wszystko byleby się nie uczyć :) 
 

27. Przekąska na uczelni, 28. Najlepsza kolacja, 29. Składniki na ciacha, 30. Uwielbiam jabłka


31. Wywołałam zdjęcie z Marcinem, 32. Zdjęcie z Puszkiem, 33. Misia <3, 34. Selfie z Laurą


35. Malinki <333, 36. Chomik znaleziony w Tesco, który dla mnie jest świnką morską, 37. Jedyna pomarańczowa ryba, której Paskuda (czyli glonojad) nam nie zeżarł, 38. przekonuję się do ćwiczeń z gumami :)


39. Śliwkowy żel, 40. Nowości z Yves Rocher, 41. Najlepszy peeling, 42. Przesyłka od Pilomax


43. Piwo z mamą, 44. Piwo z Marcinem, 45. Kawa na uczelni, 46. Tradycyjny wypad na koktajl i kawę






Zabawa w postcrossing. Nie mogę się doczekać, kiedy dojdzie kolejna pocztówka :)


Prezenty od teściowej i prezenty dla teściowej. Mama Marcina jest artystką i pięknie ozdabia różne rzeczy. No sami przyznajcie, że jest mega zdolna :)

Jeśli chcecie być na bieżąco to zapraszam na mój instagram O TUTAJ

Pozdrawiam

20 komentarzy:

  1. Paula nie wiem czy to dalej aktualne, ale widziałam piękne serwetki z kawą w Home&You :)

    OdpowiedzUsuń
  2. za mc flurry mogę się pokroić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny mix! :)
    Zakochałam się w Twojej nowej, różowej spódniczce- nie dość, że jej kolor jest perfekcyjny to jeszcze krój ma genialny! Czekam na stylizację z nią ♥ ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe malunki macie na murach haha :D też uwielbiam jabłka!
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też chcę się zabrać za ćwiczenia z gumami, żałuję, że nie udało mi się w biedronce kupić ;(
    piękne nowości ubraniowe ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, uwielbiam instagramowe zdjecia;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jagodowe piwko pyszne ♥
    Śliczne ubranka i biżuteria :D
    Bardzo fajny post :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff