13 kwietnia 2015

Poniedziałek, czyli depresyjne nastroje

31 komentarzy:
 

Poniedziałek, czyli jedyny dzień znienawidzony za to, że istnieje. Dla mnie oznacza on nagłe dzwonienie budzika, 8 godzin spędzone na uczelni, walkę z sennością na wykładzie i kilka wypadków losowych. Dzisiaj doszła do tego nieprzewidywalna pogoda. Wczoraj przed zaśnięciem zaplanowałam dokładnie, co założę rano, ale niestety... Musiałam przeprosić się z ciepłą kurtką. Dopadł mnie też okropnie zły nastrój. Pojawił się zaraz po tym, jak w Housie wpadły mi w oko cudne trampki. Już miałam je brać, bo mój rozmiar, bo w urocze kropeczki, bo na promocji... No ale jak się pewnie domyślacie, w końcu zrezygnowałam. W głowie zaświeciła mi się lampka z napisem "oszczędzamy, pamiętaj" :( Wyszłam więc ze sklepu z pustymi rękami i w dodatku smutna. Chyba jednak jutro po nie wrócę.






bluzka - auchan
sweterek - tbdress.com
naszyjnik - TU

Pozdrawiam :*

31 komentarzy:

  1. Wyglądasz ślicznie! ; )) I nóżki jakie zgrabne!

    OdpowiedzUsuń
  2. So cool !!! nice look !


    Kiss
    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna figura tylko pozazdrościć ;) piękna wiosenna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba jedna z najlepszych twoich stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie ;) na szczęście już po poniedziałku :P

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja tam widzę usmiech i słoneczny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wczoraj w ogóle był zakręcony dzień. Tak że wiem co czujesz:)
    ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. NASZYJNIK SKRADŁ MOJE SERCE. BARDZO MI SIĘ PODOBA CAŁOŚĆ!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam, że udało Ci się odłożyć te trampki, ja bym nie dała rady szczególnie jeśli byłaby to promocja :) Ślicznie wyglądasz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakupy na pewno by poprawiły humor . Ja jak kupie to też mam wyrzuty że kupiłam i wydałam pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się torebka :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ klik! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. jeżeli buty warte ceny i będziesz w nich chodzić to kupuj!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w tym naszyjniku i chcę go mieć!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny strój ;) czuć,że coraz cieplej się robi ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. pomarańcz i khaki super połączenie, pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódniczka mi się bardzo podoba.

    Uporządkowana przestrzeń sprawia, że życie staje się uporządkowane:)

    OdpowiedzUsuń
  17. oj, jak na promocji to warto brać! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten epizod z zakupami, znam z autopsji :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj ja też nie lubię poniedziałków...zresztą jak każdy ;) Piękny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  20. hey there my dear :) cool post !its pretty! please keep doing more :)

    Visit my pages if you like and maybe you would like to follow each other? let me know and leave me your links aswell

    My Blog | Facebook | Bloglovin | Lookbook
    | My Showcase- Header, Facebook-banner and more

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja! Bardzo ładnie Ci w tym odcieniu szminki :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie, kolorowo wyglądsz :) hmm.. tez aktualnie oszczędzam, także łączę się w bólu :P masz racje są czasami takie dni. Nie martw sie ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie poniedziałki są spoko, tylko 4 godziny w szkole a na dodatek mam na 10 więc się wyśpię... gorzej już jest z wtorkami, nienawidzę wtorków haha ;p

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff