20 kwietnia 2015

W różowym mi do twarzy

19 komentarzy:
 

Po ostatnich kilku tygodniach przyspieszenia, miałam 2 dni spokoju. Tylko... jakoś mi dziwnie ze świadomością, że donikąd się nie spieszę, że nie myślę, jak wszystko zgrać w czasie, gdzie wcisnąć naukę słówek, książkę, czy ćwiczenia. Mam cały dzień dla siebie, mogę spać bez obaw, że na coś nie zdążę i ćwiczyć w takim momencie, kiedy mi się zachce. Ale to nie jest to, bo siedzę teraz i... nie mogę się zabrać za nic. Wyrzuty sumienia razy 1000.

W dodatku zapomniałam zabrać z Olsztyna aparatu i ostatnio ratowałam się telefonem. Wyszło... średnio i pewnie wyobrażacie sobie moją smutną minę. Mimo wszystko postanowiłam je Wam pokazać, bo ostatecznie widać to, co chciałam pokazać, a to najważniejsze. Przede wszystkim chciałam się pochwalić moją nową bluzką od Lovelywholesale. Jest w moim ukochanym kolorze, z delikatnego materiału, więc idealnie sprawdzi się w ciepłe dni.





bluzka - TU
naszyjnik - TUTAJ
torebka - tbdress.com
kurtka - tbdress.com
buty - h&m

Pozdrawiam!

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajny zestaw, urocza torebeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi różowy jakoś nie podchodzi...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo tego że zrobiłaś zdjęcia aparatem wyszły świetnie, a bluzeczka piękna!
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się kurteczka bardzo podoba! :)

    http://izaurbaniakphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czasami też ratuję się telefonem. Teraz w nich są takie aparaty że bez obaw można pokazywać zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta stylizacja. Uwielbiam takie połączenia. Prosto, a jednocześnie elegancko! :) Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całość prezentuje się bardzo szykownie i z klasą! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebeczka ma cudowny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś śliczna! I śliczne okularki masz. :D Osberwujemy Twój blog!

    Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do nas,
    Karina i Mateusz
    blog: www.na-dwoje-babka-wrozyla.blogspot.com | fb: www.facebook.com/nadwojebabkawrozyla

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale jesteście z siostrą do siebie podobne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff