27 maja 2015

Zakupy online

17 komentarzy:
 

Hej!
Do tej pory zakupy przez internet nie brzmiały dla mnie przekonująco. Zawsze wyobrażałam sobie, że nie trafię z rozmiarem, że kolor w rzeczywistości będzie inny (czyli gorszy) albo, że dostanę rzecz całkowicie odbiegającą od tej widocznej na obrazku. Jeśli już coś kupowałam, to głównie foremki, bo przy nich ciężko jest się pomylić :) Do tego dochodziły spore koszty przesyłki, więc rozumiecie, że ufałam tylko tradycyjnym sklepom, gdzie mogę wszystko przymierzyć, dotknąć, no i nie muszę dopłacać. Ostatnio jednak coś mnie podkusiło (i zapewne była to oferta -40%). Mam masę rzeczy ze sklepu Sinsay, więc wiedziałam jaki rozmiar bucików, czy ubrań dobrać, aby były odpowiednie. I nie pomyliłam się! Poza tym Sinsay oferuje dostawę do salonu w naszym mieście wynoszącą zero złotych. Na paczkę czekałam 2 dni, czyli tyle co nic :)
Jeśli jeszcze kiedyś nadarzy się taka oferta jak teraz to z pewnością z niej skorzystam, bo jak się okazuje "nie taki diabeł straszny jak go malują" :)







Skorzystałam też z oferty w Rossmannie i kupiłam trochę nowych kosmetyków :)

Jak podobają Wam się moje drobne zakupy? :)
Pozdrawiam :* 

17 komentarzy:

  1. U nas właśnie w tą sobotę sinsay się otwiera... nareszcie! bo też uwielbiam ten sklep :) A -40% to mega duża promocja, warto korzystać :)
    Strój kąpielowy świetny, teraz sama choruję na pasiaki <3

    P.S, dzięki, na pewno skorzystam z pomysłu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne japonki, idealne na lato :)
    Ja też boję się kupować przez internet i bardzo rzadko to robię, bo różne sklepy mają różne rozmiarówki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A w sinsayu czasem móżna załapać się na koszulkę z fajnym napisem. Podkreślam czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zakupy online i Sinsaya również :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sinsay ma naprawdę ciekawą ofertę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że stacjonarne sklepy mają teraz też opcje zamawiania przez internet, bo chyba wolę zakupy online, nie trzeba stać w kolejkach, tracić dużo czasu, a radość z otrzymanej paczki jest zawsze większa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten t-shirt <3

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny jest ten kostium kąpielowy! ja robię już prawie wszystko kupię przez internet, nad czym ubolewam- a wszystko przez brak czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ładniutkie bikini!
    ja osobiście zdecydowanie wolę zakupy przez Internet, bo nienawidzę chodzenia po sklepach. :<

    OdpowiedzUsuń
  10. ja ostatnio polubiłam sklep sinsay :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam sinsay! ❤ wszystko wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale masz śliczny strój! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakupy, bardzo lubię Sinsay, mają tanie a fajne rzeczy. :) Strój bardzo ładny, ale ja nie odważyłabym się kupować go przez internet. :D
    Wpadnij do mnie w wolnej chwili jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff