09:08

Listonoszka w kwiatki


Hej!
Wczoraj, by oderwać się od wszystkich negatywnych myśli i po prostu odpocząć, wybrałam się z Marcinem do zoo. Nie wiem, czy wiecie, ale Płock ma jeden z piękniejszych ogrodów zoologicznych i mimo wiecznie trwających remontów, na serio jest co obejrzeć. Bywam tu co najmniej raz na rok (raz byłam 4 razy w ciągu jednych wakacji), znam wszystko na pamięć, a i tak za każdym razem cudownie się bawię. Uwielbiam patrzeć na zwierzęta i najchętniej 3/4 zabrałabym do domu :) Mam wielką nadzieję, że w przyszłości uda mi się otworzyć mój przytułek dla futrzaków :)




Dziś chcę Wam tylko pokazać jak się wczoraj prezentowałam. Postawiłam na rzeczy wygodne i w stonowanych kolorach. Główną rolę ma grać torebka - ostatni szybki nabytek w second handzie. Zawsze marzyła mi się listonoszka w kwiatki i w końcu ją mam :)

Pozdrowienia Kochani! 
Trzymajcie za mnie kciuki!

20 komentarzy:

  1. Piękna ta torebka! Zawsze się waham jak takie kupić bo są we wzory, ale ostatecznie jak się odważę to jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też większość zwierzaków wzięłabym do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. torebka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta listonoszka, a stylizacja bardzo pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ja uwielbiam zoo! Mi się marzy odwiedzić te w opolu ;d
    śliczną masz torebkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz, a listonoszka w kwiaty jest piękna:) Lubię zwierzęta i Zoo jak najbardziej fajny sposób na odpoczynek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. listonoszka listonoszką, ale jaki piękny żakiecik ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim ulubionym zoo jest to za czeską granicą, w Libercu. Nieważne ile ma się lat, ono i tak za każdym razem cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepięknie wyglądasz :) a listonoszka mega <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna torba ;D a ty pięknie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedyś przy okazji - wpadnij do wrocławskiego ZOO, także robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W Płocku w ZOO jeszcze nie byłam, ale skoro tak zachwalasz to będzie trzeba się kiedyś wybrać ;-) A przytułek dla futrzaków to piękna sprawa. Trzymam kciuki, żeby kiedyś udało Ci się coś takiego stworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulujemy bloga prowadzonego z pomysłem ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe zdjęcia;)! Na moim blogu modowym pojawił się nowy post: http://kingefashion.com/i-love-ken-t-shirt/ Zapraszam serdecznie na bloga;)! Dodaję do obserwowanych, będę zaglądać tutaj częściej. Buziaki, Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebka wygląda na bardzo wygodną w noszeniu.

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny żakiecik! <3
    pozdrawiam! www.stylpasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 różowa szminka , Blogger