8 maja 2015

Mały symbol

16 komentarzy:
 

Hej!
Ten post powinien pojawić się jako pierwszy w maju, ale początkowo miałam na niego inny pomysł. Ostatecznie i tak zabrakło mi czasu, żeby go zrealizować. Wiem jednak, że jeszcze kiedyś go zrealizuję :)
2 maja zawitaliśmy do Chełmna. Specjalnie wybraliśmy to miejsce, gdyż jest uważane za polskie miasto miłości, a akurat tego dnia stuknęło nam 18 miesięcy. Pomyśleliśmy, że fajnie będzie w końcu zawiesić kupioną już dawno kłódkę. Okey, może jest to trochę sztampowe i mało oryginalne, ale mnie dostarczyło to dużo radości :) Traktuję to jako taki mały symbol i mam nadzieję, że jak za półtora roku tam wrócimy, to wspomnienia z tego dnia powrócą. 
Na koniec udało mi się namówić Marcina na wspólne zdjęcie. Zwykle odpowiada on "nie" i na nic się zdadzą moje prośby. Marcin tego nie lubi i już. Tym razem sam wyszedł z taką inicjatywą, bo jak mówił "wszystko ma być tak, abyś była szczęśliwa". No i byłam :D





Udanego weekendu Wam życzę :*

16 komentarzy:

  1. super post

    ~~~~~~~~~~>>>>>
    Zapraszam na mój blog
    www.bambiboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziaaaki <3 gratuluję 18 miesiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne miejsce, cudowna z Was para !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, dobrze, że wyjazd Wam się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby Wam minęło kolejne 18, a nawet i więcej miesięcy!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że jesteś szczęśliwa :) A ławeczka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post :)
    Fajne fotki:)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna z was para, a Twój Marcin jak prawdziwy facet nie ma parcia do aparatu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna z Was para! :) gratuluję 18msc, to piękny okres ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie razem wyglądacie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie, że Wam się układa! :) oby na zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. widać szczęście na uśmiechniętej, rozpromienionej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodko! Życzę Wam dużo miłości ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak pięknie razem wyglądacie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff