09:38

Mieszkaniowe plany


Hej Wam!
Weekend znowu minął mi w zawrotnym tempie. Ledwo co pędziłam na samochód, a teraz znowu muszę się pakować. Na szczęście to jeden z ostatnich tak zabieganych weekendów i już za parę tygodni będę mogła tylko leżeć z książką na huśtawce :)

Nie będę Wam jednak znowu narzekać, bo ostatnio robię to chyba zbyt często. Wspomnę o czymś innym. :) Niedługo zacznie się też dla mnie sezon poszukiwania mieszkania. Okazuje się, że jednak kawalerka będzie najlepszym rozwiązaniem, bo pociąga ona za sobą większą swobodę i więcej miejsca. Wiem, że moja ingerencja w mieszkanie ograniczy się do poustawiania dodatków, ale i tak nie mogę się tego doczekać. Kawalerka to moje drugie mieszkanie w "dorosłym życiu", ale te postaram się prowadzić 100 razy lepiej. Nawet Marcin przyznał mi rację, że w nasz wynajmowany pokój bez sensu jest inwestować. Co więcej, nowe cztery kąty oznaczają pojawienie się nowego, małego domownika :)








marynarka - TUTAJ
spódniczka - @
torebka - @ 
bluzka - second hand
buty - CCC

A jak było przy Waszych poszukiwaniach mieszkania? Stres czy radość?

28 komentarzy:

  1. Nie każdemu dobrze w burgundzkie, a Ty wyglądasz w nim bardzo świeżo! Dziewczęcy look. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie każdemu dobrze w burgundzkie, a Ty wyglądasz w nim bardzo świeżo! Dziewczęcy look. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. no jasne, że kawalerka to najbardziej komfortowa opcja :)) ja marzę o własnym mieszkaniu i urządzaniu go od zera :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kawalerka to chyba najlepsze rozwiązanie- w końcu, jak to mówią: "ciasne, ale własne" :)
    Świetnie wyglądasz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna, kobieca stylizacja :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz, tak radośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo, może nowe mieszkanie = jakieś posty o urządzaniu go? :) :D

    OdpowiedzUsuń
  8. co to za nowy domownik? aż mnie zaciekawilas! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz, dziewczęco<3 Zapraszam na nową, krótką notkę <3 Pozdrawiam! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna kolorystyka i kroje

    OdpowiedzUsuń
  11. poszukiwanie mieszkania to nie łatwa sprawa, u mnie kawalerki kosztują tyle co dwupokojowe mieszkanie, koszmar. Ja już się poddałam i straciłam nadzieję, dobrze, że mój P przeglądał codziennie oferty aż znalazł idealne ;d także.. życzę powodzenia, szczęścia i cierpliwości! ;)
    Zachwycił mnie zestaw - nic bym tu nie zmieniła! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kawalerka to dobry pomysł :) Super zestaw!!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. love your style so cute with mini skirt:))

    Keep in Touch from Borneo, Indonesia
    visit Style with Story • | instagram •

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna spódnica, kolor mi się bardzo podoba :)
    Sama wynajmuję kawalerkę i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja świetna ! Połączenie kolorów naprawdę udane :) Także szukamy z chłopakiem jakiejś małej, ale własnej klitki. Oby się udało znaleźć ! Pozdrawiam x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. jak to się mówi "ciasne, ale własne" to najważniejsze! Więc życzę Wam znalezienia odpowiedniego miejsca!:) Pięknie wyglądasz, wszystko mi się podoba! i częściej noś burgund - pasuje Ci:)

    OdpowiedzUsuń
  17. oo, my też będziemy szukać mieszkania dla mojej siostry, jednoczę się ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyglądasz :). Powodzenia w szukaniu mieszkania!

    OdpowiedzUsuń
  19. powodzenia szukania mieszkanka! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju jak ja bym chciała się już dorobić swojego mieszkanka..:) Póki co, cisza..wynajmuję stancję i nie wiem kiedy to się zmieni!;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczny zestaw, bardzo dziewczęcy :)
    Ja uwielbiam przeprowadzki! A najbardziej wprowadzanie się do pustego mieszkania gotowego do aranżowania:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy blog;)! Na moim blogu pojawił się nowy post: http://kingefashion.com/big-pink-bag/ Zapraszam serdecznie :)! Dodaję do obserwowanych, będę zaglądać tutaj częściej. Buziaki Kingefashion;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna spódniczka, ciekawie połączyłaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Spódniczka i bluzeczka są rewelacyjne, uwielbiam takie połączenia kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy zestaw i sympatyczna dziewczyna :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 różowa szminka , Blogger