16:44

Rossmannowe zakupy


Hej!
Chyba już wszyscy zdążyli się pochwalić swoimi kosmetycznymi nabytkami. W ostatnich dniach bardzo często wpadałam na tego wpisy. Muszę przyznać, że w porównaniu z innymi moje zakupy wydają się być małe. W zasadzie już na samym początku określiłam sobie jasno, żeby nie kupić za dużo. No bo i po co? Zbliża się lato, a co za tym idzie wysokie temperatury, więc makijaż ograniczę do minimum. Najbardziej "poniosło" mnie przy lakierach, wzięłam w sumie 8. U mnie zostało 5, 3 zaś trafiły do Dominiki.
Z czego jestem najbardziej zadowolona? Z pewnością z niebieskiego eyelinera. Po tym jak się nim pomalowałam, praktycznie wszystkie koleżanki o niego pytały, a następnego dnia same przyszły z niebieskimi kreskami na powiekach :)

A Wy na co się zdecydowałyście? :)





Pozdrawiam!

30 komentarzy:

  1. Moje zakupy też wydają mi się małe. Jakby nie liczyć lakierów do paznokci to już wgl;p
    I ciekawią mnie te tusze do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również zakupiłam lakiery z wibo, ale moja płytka jakoś średnio się z nimi lubi, bo po jednym dniu już są odpryski, mimo nałożenia top coatu

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię lakiery wibo :) piękne kolory i trzymają się całkiem sporo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakiery na lato to moim zdaniem podstawa, więc nie dziwię się Ci, że aż tyle ich zakupiłaś! :D
    Jeśli chodzi o mnie i promocyjne łowy, to także jest skromnie. Zdecydowałam się jedynie na podkład, puder i tusz do rzęs- a co śmieszne, wszystko marki "Max Factor" :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zaopatrzyłam się głównie w pudry i lakiery do paznokci :) Fajne kolorki wybrałaś :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tym razem zaopatrzyłam się w zestaw topów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo, widzę Paulinka zaszalała! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zakupiłam też ten podkład. Idealny na luźniejsze, wolne dni:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też kupiłam ten podkład z miss sporty i jestem z niego strasznie zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo widzę używamy tego samego tuszu czarnego z Miss Sporty :) ja poszłam w pierwszy dzień tej akcji tuszowej i już nie było... wszystkie kolory zostały właśnie oprócz tego :/
    za tona pomadkach i lakierach się trochę obłowiłam :) hehe

    pozdrowionka :)
    DAria

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja skusiłam się tylko na kredkę do ust z Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te twoje nabytki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A mnie znowu ominęły te promocje :(

    OdpowiedzUsuń
  14. IDEALNE ZAKUPY!
    pozdrawiam kochana!

    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  15. hej uwielbiam kosmetyki :) ja osobiście preferuje kosmetyki z oriflame :) poprostu tusze z giordani gold są genialne !! chcesz wiedziec więcej ak zostać konsultantką i zarobić to napisz na priv:) pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że niezłe zakupy zrobiłaś :-) Ja skusiłam się na tusze do rzęs i błyszczyki :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. łał, niezłe łupy! :) A ja kupiłam tylko konturówkę i tusz :( przez matury nie miałam czasu nawet myśleć o zakupach i mnie ominęły :( za rok już zaszaleję! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Sporo tego :) Ja również narobiłam zakupów w rossmanie kilka:) Zapraszam na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne zakupy :) ten liner mam i ma piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  20. super że się obkupiłaś :) w końcu warto korzystać z takich promocji!
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam lakiery z firmy wibo, polecam :D A tego eylinera chyba też kiedyś miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę kupić eyeliner, bo mój już się wykończył :(

    OdpowiedzUsuń
  23. sporo tego kupiłaś ;) ja w sumie też ;) uwielbiam takie promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zakupy, lakierów nigdy za wiele ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne rzeczy kupiłaś! :) ja niestety jak chciałam kupić jakieś lakiery to zostały same "resztki", zawsze musze się spóźnić... ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zakupy, lubię ten tusz wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam tę szminkę i fioletowy lakier. Są świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 różowa szminka , Blogger