5 maja 2015

Sobotni wygląd

16 komentarzy:
 


Hej!
Nie wiem jak u Was, ale mnie majówka nie zachęciła do dalszej pracy. Wprost przeciwnie. Myślę teraz tylko o spacerach, wypadach na grille, rowerowych wycieczkach i kolejnych wyjazdach. A tu właśnie zaczyna się najgorszy okres na uczelni :( Na szczęście Marcin znalazł idealny sposób, aby mnie nieco zachęcić do dalszej walki z niemieckim i teraz staram się skupiać tylko na tym. Cóż... Ktoś jeszcze obiecywał sobie, że będzie się uczył regularnie?







Chciałam Wam dziś pokazać, jak wyglądałam na wycieczce. W takich sytuacjach stawiam na wygodę i ubrania, które po kilku godzinach jazdy nie będą całkowicie pogniecione. Proste dżinsy i koszula z lekkiego materiału najlepiej się do tego nadają. Poza tym obowiązkowo duża torba, żeby zmieścić wszystkie potrzebne rzeczy, no i kurtka.

kurtka - Tu
spodnie - bershka
koszula - Zara/sh
torebka - Sinsay 
buty - H&M

Pozdrawiam Kochani! :*

16 komentarzy:

  1. wygoda przede wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz :)
    mnie również majówka rozleniwiła :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładną masz koszulę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna koszula, bardzo lubię takie ;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja z kolei lubię pracować ;P i lubię swoją pracę ;P
    mam za to już dość (serdecznie!) nauki.
    po ośmiu latach może się to znudzić ;P

    śliczną masz tę koszulę!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle wyglądasz olśniewająco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna koszula, pięknie w niej wyglądasz i do tego ten uśmiech. Śliczna kurteczka.
    Pozdrawiam !

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna ta koszula, taka nietuzinkowa! w ogóle świetną masz figurę, Paulinko *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez się rozleniwilam przez to wolne...;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz:) Koszula bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna ta koszula, chcę taką :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. majówka to mogłaby trwać wiecznie hihih:p śliczna koszula!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale masz piękną bluzeczkę :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog, zapraszam do mnie jestem tu nowa ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff