24 maja 2015

Sukienka z niebieską koronką

28 komentarzy:
 

Hej! 
Plecy coraz rzadziej dają o sobie znać, dlatego jak tylko wróciłam do Olsztyna, postanowiliśmy z Marcinem przejść się na mały spacer. Oczywiście jak zwykle trafiliśmy do kawiarni, a potem spontanicznie zrobiliśmy kilka zdjęć. Dziś zaczęłam mój tydzień z sukienkami. Planuję codziennie na instagramie pokazywać na jaką kiecuszkę padło tym razem :) 
Sukieneczkę mam już od jakiegoś czasu, ale pogoda nie pozwalała, by ją Wam pokazać :( Na szczęście w końcu się udało :) Obowiązkowo musiałam wziąć ze sobą płaszczyk, który idealnie się sprawdził, bo nie było mi w nim ani za gorąco, ani za zimno :)

A Wam jak minęła niedziela?






sukienka - TUTAJ
torebka - etorebka
płaszcz - house 
balerinki - h&m

Pozdrawiam :*

28 komentarzy:

  1. ŁAdn sukieneczka, niebieski do Ciebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja kocham koroneczki <3 piękna sukienka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka, bardzo ładnie wyglądasz w tym kolorze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor. Bardzo ładnie się prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka prześliczna, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niezwykle dziewczęco wyglądasz w tej sukience!

    Uroczo, promiennie, niewinnie i radośnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Koronki są niezwykle dziewczęce :) piękny kolor sukienki dodatkowo dodaje jej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. w tej sukience wyglądasz jeszcze piękniej!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie, wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. och te koronki..., uwielbiam, ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękna sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł, na ten tydzień w sukienkami, może sama bym wykorzystała, jeśli nie ma nic przeciwko :) :)
    Sukienka ma bardzo ładny kolor, odkąd przefarbowałam włosy na rudo, baaaardzo polubiłam się z chabrem <3
    Ładnie wyglądasz, tak radośnie :)
    Obserwuję na FB :)

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna sukienka,już od dłuższego czasu poluję na podobną ...i nic..

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz! :) Bardzo mi miło, że odwiedzasz mojego bloga.

    Pozdrawiam ciepło,
    Kazik

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bym chyba nie dała rady tak cały tydzień w sukienkach czy spódniczkach;p
    Pięknie Ci w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  18. promieniejesz jak zawsze, piękna kiecuszka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uroczo Ci w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka prezentuje się ciekawe :)
    Pozdrawiam !

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. sukieneczka idealna dla Ciebie :*****

    OdpowiedzUsuń
  22. jak slonecznie! super sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff