22 maja 2015

W sukience

28 komentarzy:
 

Hej!
Moje dzisiejsze samopoczucie jest marne. Naciągnęłam sobie coś w trakcie ćwiczeń i przez to cały dzień dokucza mi okropny ból pleców. Oby minął równie szybko, jak się pojawił.
Ostatnio coś sobie postanowiłam (tak, znowu). W niedzielę spakuję kilka ulubionych sukienek, do tego koturny, no i może jeszcze jakieś delikatne, zwiewne bluzeczki i przez kolejny tydzień będę biegać na zajęcia w mega dziewczęcych ubrankach. Przez zimę trochę się rozleniwiłam. Mało mnie interesuje to, co założę. Stawiam zwykle na dżinsy i t-shirt, a potem (gdy już minie szok po przebudzeniu) żałuję, że jednak nie ubrałam spódniczki. Teraz będzie pięknie!







sukienka - TU 
kurtka - tbdress.com
naszyjnik - HB
buty - CCC
torebka - mamci 

Jeśli szukacie ładnych sukienek to polecam te TUTAJ. Sama mam zamiar zamówić kilka :)

Co myślicie? :)
Pozdrawiam! 

28 komentarzy:

  1. ZAKOCHAŁAM SIĘ W TEJ SUKIENCE, CHCĘ TAKĄ W CZERNI Oo

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany - jaką masz piękną tę sukienkę!
    taka w moim stylu jest - i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zieleń tej sukiwnki! I cudowny naszyjnik do tego! Też mam tak, że rano ubieram po prostu od 'niechcenia' jeansy i koszulkę, a potem żałuję, że nie założyłam czegoś bardziej szykownego :D Z chęcią obserwuję!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: błękity, chabry i fiolety - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna sukienka, super wygladasz :) Więcej stylizacji w sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojojoj jaka piekna ! :333 te buciki są fantastyczne ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie, sukienka jest w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz w sukience! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka!

    Polecasz jakies niemieckie blogi?

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna sukienka, mega podoba mi się ten odcień zieleni, ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz cudnie! Sukienka jest piękna, a naszyjnik nadaje elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka piękna zieleń!
    Cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna sukienka! z chęcią bym w nią wskoczyła :))

    Pozdrawiam, A.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukieneczka piękna! W dodatku ten kolorek Ci bardzo pasuje :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny kolor sukienki, bardzo Ci pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna sukienka, podoba mi sie jej krój!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/05/duga-spodnica-i-pewien-teledysk.html

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny kolor sukieki, cudownie w niej wyglądasz, krój dla Ciebie idealny! ;)
    Oby ból szybko przeszedł! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana częściej tak się ubieraj! Wyglądasz cudownie ;) Połączenie sukienka + buty + naszyjnik idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I just discovered your blog. It is great. I like a lot. Follow you, could you follow back, pls. And, dear, pls, keep in touch. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. wow! ślicznie! fajna osóbka z Ciebie! obserwuję! :-) w wolnej chwili zapraszam do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. hej ślicznie się prezentujesz zapraszam do mnie www.butterflykatee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff