18:41

Odpoczynek nad wodą


Hej! 
Chodził mi po głowie wpis z recenzją. Miałam ją napisać, ale... no właśnie pojawia się to znaczące "ALE". Nie umiem robić kosmetycznych zdjęć. Niby to nic trudnego, jednak chciałabym, aby zdjęcia były ciekawe i zachęcały do oglądania na tyle, na ile to możliwe. 
Mam całą masę pomysłów na nieubraniowe wpisy, niestety nigdy nie wiem, jak pokazać je w sposób niepisany. 
Może Wy mi coś doradzicie?





Chcę w tym roku powstawiać maksimum letni zdjęć, aby potem, w zimne wieczory wracać do nich i przypominać sobie, jak było przyjemnie :)

Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Zdjecia najlepiej rób w dobrym świetle, np przy oknie. I nie rób jak jest zachmurzone niebo.
    Możesz robić np na białej kartce albo jakimś jasnym tle. Możesz zawsze dodać jakieś ozdoby, ja deję np suszone cytryny pomarańcze, jakieś kwiatki.
    Najlważniejsze to je obrobić np w Picasie tzn rozjaśnić dodać poświatę. Fajna opcja jest " szczęśliwy traf" i ona tak jakby dobiera ustawienia do zdjęcia aby fajnie wyglądało ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też zawsze ciężko robić posty nieubraniowe, piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężko pokazać posty, które nie dotyczą mody w sposób obrazkowy:). Proponuję przeglądać blogi o tej tematyce, może czymś się zainspirujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdjęcia :) Czekam na inne nieubraniowe posty :) Na pewno umiesz robić zdjęcia kosmetyków, dużo dają programy do obróbki zdjęć, bo zawsze można pokombinować z kolorem, jeśli światło nie dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. metoda prób i błędów :) Próbuj z różnych pozycji, pod różnymi kątami. Najważniejsze jest dobre oświetlenie, a potem - obróbka na komputerze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też bym się wybrała nad wodę , śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. próbuj, fotografuj, nauczysz się :) zobaczysz, że to nic trudnego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna bluzka. Ja nie pomogę w tej kwestii, bo u mnie posty nieubraniowe pojawiają się bardzo rzadko...

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam spędzać czas nad wodą :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 różowa szminka , Blogger