21:13

Take a breathe


Hej!
Długi weekend oznacza dla mnie (oprócz kilku godzin) porządne ładowanie baterii. Sesja zbliża się olbrzymimi krokami, więc to ostatni moment, aby poleżeć na działce z pysznym koktajlem, wybrać się na spacer, czy po prostu poleniuchować. Kolejne trzy tygodnie będą walką o moje być albo nie być. Wiem, że lekko nie będzie. Czeka na mnie masa teorii, no i zagadnienia praktyczne, ale nie należę do osób, które z góry zakładają, że się nie uda. Wprost przeciwnie. Wolę sobie powtarzać, że będzie dobrze. A jeśli nie? To trudno, przecież istnieje opcja poprawy :)

Jeśli chodzi o zdjęcia to zastanawiałam się bardzo, bardzo długo, czy je publikować. Niekoniecznie podobam się sobie na nich, ale chcę, aby mój blog był jak najbardziej naturalny i codzienny.







Jak spędzacie te wolne dni? Koniecznie się pochwalcie i piszcie o ciekawych miejscach. Brakuje mi pomysłów, gdzie warto jechać na wycieczkę.

Pozdrawiam!

24 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o sesję, to mam tak samo jak Ty, zawsze zakładam, że wszystko dobrze pójdzie i często tak właśnie jest! Śliczna ta marynarka, a jeszcze śliczniejszy Twój uśmiech, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne okularki! ;)

    Pozdrawiam,
    www.jessikachincza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle uśmiechnięta - dla mnie sesja wypadła swietnie patrząc na zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie sesja już w toku i zamiast ładować baterie, uczę się na kolejny egzamin w poniedziałek :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz piękny żakiecik!

    OdpowiedzUsuń
  6. przecież bardzo dobrze wyglądasz!
    nie rozumiem wątpliwości!

    też zgadzam się, że kurteczka śliczna!

    i trzymam kciuki za pomyślnie zdaną sesję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz na tych zdjęciach bardzo ładnie, nie wiem czego od siebie chcesz :) Bardzo prosty, codzienny zestaw, ale ożywiłaś go kolorową kurteczką :) Ja bardzo lubię takie zestawy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na razie leniuchuję, ale w niedziele wybieram sie nad wode na grilla :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetni wyglądasz! Nie wiem co Ci się nie podoba;p
    Ja uciekam nad morze na weekend:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w weekend sie kuruje niestety :( Udanego weekednu ! x

    OdpowiedzUsuń
  11. O mega stylizacja! :)
    Śliczne okularki ;)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny zestaw i piękny uśmiech :)
    ja studia skończyłam 11 lat temu, więc uśmiecham się na samą myśli wspomnienie. Ale Tobie życzę oczywiście powodzenia.;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie Ci w takich okularach ^^
    Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!
    www.bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia! :)

    Nowy post już na blogu! Jeśli Ci się spodoba zapraszam do komentowania i zaobserwowania! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  15. kurteczka jest cudowna;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Doskonale Cie rozumiem, choć Twoje obawy są nie potrzebne, wyglądasz bardzo naturalnie, a takie blogi lubię najbardziej, nie ze sztucznymi stylizacjami i mega wyretuszowaną twarzą, nie - naprawdę jest ok , prowadź dalej , chętnie będę zaglądać, co zresztą robię od jakiegoś już czasu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Eeeeej co Ty chcesz od tych zdjęć, przecież są bardzo ładne, takie radosne i naturalne :) :)

    Świetna jest ta kurteczka- super ożywia całość :)

    Ja na szczęście szkołę mam już dawno za sobą, a aktualnie urlopuję się :)

    Powodzenia na sesji kochana :)
    Udanego weekendu :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 różowa szminka , Blogger