8 czerwca 2015

White&blue

22 komentarze:
 

Hej! 
W nagrodę za całkiem niezłe zaliczanie semestru postanowiłam zrobić sobie dzisiaj dzień wolny i chociaż w połowie poświęcić go na przyjemności. Najpierw zjadłam pyszne śniadanie - jaglankę z pieczonym jabłuszkiem, a potem przeszłam się z Marcinem do Biedronki. Mieliśmy nadzieję, że zapowiadana wyprzedaż książek okaże się strzałem w dziesiątkę. Niestety, proponowane pozycje (przynajmniej w Biedrze w mojej okolicy) są po prostu słabe. Może to i dobrze, bo ostatecznie nie ucierpiała na tym moja kieszeń :) Potem przeszliśmy się do kwiaciarni. Mijałam ją tak wiele razy i chociaż zawsze chciałam, to jakoś nigdy nie weszłam do środka, aby zobaczyć, co tam mają ciekawego. Wreszcie się udało! Już po przekroczeniu progu drzwi zauważyłam masę pięknych kwiatów, świeczniki, ozdóbki na ścianę, ozdobne ramki i koszyczki. Wspominałam już, że marzy mi się teraz ładny koszyczek na kosmetyki? Nie wzięłam żadnego, bo pomyślałam, że najpierw warto odwiedzić Pepco. Potem... wreszcie uporządkowałam kosmetyki. Mój mały organizer dopominał się tego od dawna, no i wreszcie nic z niego nie wypada. 
Myślę, że wykorzystam też ten dzień na małe porządki w pokoju, no i zacznę się uczyć. Planuję nawet drobny wpis z radami, jak się do tego zabrać, bo co druga osoba ma z tym wielki problem. 
Jak myślicie? 






Ostatnio bardzo lubię połączenie white&blue. Mam nawet w planach zrobić taką serię, bo akurat ubranek w tych kolorach mi nie brakuje :) To połączenie traktuję też jako dowód, że w second handzie można znaleźć całkiem fajne ubranka.

koszula, spodnie - second hand
balerinki - h&m
torebka - TU

Co myślicie? 
Udanego tygodnia życzę i dajcie znać co u Was :)
Pozdrawiam!

22 komentarze:

  1. Cudownie wyglądasz, ten strój jest super wiosenny :) Bardzo podobają mi się spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, jak Ci ładnie w tych kropkach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne zdjecia, swietna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam grochy, wspaniale wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie fajnie Ci w tych rybaczkach .

    OdpowiedzUsuń
  6. W sh sama czasem wynajduję super ciuszki!
    Świetnie Ci w tej koszuli:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w weekend ciągle paradowałam w białych spodniach, nareszcie! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam grochy - świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Groszek:):):) Świetna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  10. idealne połączenie! :) cały set jak najbardziej trafia w moje gusta i bez wątpienia zapadnie mi w pamięć, ponieważ podoba mi się Twoja stylizacja, jest w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna ta koszula :) Uwielbiam groszki chociaż dawno niczego nie kupiłam w ten wzór :/ chyba trzeba się wybrać na polowanie do sh ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na tych zdjęciach kogoś mi przypominasz, ale nie mogę przypomnieć sobie kogo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zawsze ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie połączenia kolorystyczne, ślicznie wyglądasz

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie silne kontrasty, takie jak biel z granatem lub czernią... Sama podobnie dzis wyglądam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz rację, w Pepco mają świetne rzeczy i nie drogie, więc na pewno coś tam dla siebie znajdziesz :) ja często tam chodze i jestem zawsze zadowolona :)

    Bluzka w grochy jest świetna- też uwilebiam grochy! mega dziewczęce i urocze są :)

    miłej nauki kochana :) hehe
    Daria

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff