15:13

Wizyta w zoo


Hej!
Ostatnio wspominałam Wam, że w weekend odwiedziłam zoo. Fajnie, że poleciliście mi kolejne tego typu miejsca, które warto zobaczyć :) Na moim celowniku jest oczywiście Wrocław i liczę, że w te wakacje uda mi się go odwiedzić :)

Czy polecam Wam "moje" zoo? Oczywiście. Jest naprawdę przepiękne, a co najważniejsze nie brakuje tu ciekawych zwierząt do oglądania. Wielki budynek z gadami, oddzielny z egzotycznymi ptakami i małpami, a od przyszłego roku również wspaniałe akwarium. A poza tym oczywiście koty, pingwiny, słonie i foki. W tym roku wyjątkowo odwiedziłam też mini zoo. Ostatnio byłam tam za dzieciaka i chyba właśnie tam siedziałam najdłużej. No bo kogo nie rozczulają małe owieczki, czy króliczki?
Nie będę przedłużać, zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć :)


























Jeśli kiedyś zawitacie do Płocka, to wygospodarujcie sobie ze 2-3 godzinki na spacer :)

Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam spędzać czas w zoo :D, musisz odwiedzić to Poznańskie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w zoo byłam już taak dawno temu:p

    OdpowiedzUsuń
  3. wpadaj wpadaj do Wrocławia - warto! :) a najbardziej polecam karmienie kóz, są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W Płocku jeszcze nie byłam :) Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie byłam w Płocku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, dawno nie bylam w zoo ;)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie byłam w zoo :( we Wrocławiu jest piękny ogród botaniczny, a w nim najsmaczniejsze zapiekanki jakie jadłam w życiu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, chcę ją odsprzedać. Jest nowa, tylko założona do zdjęcia, możesz jesteś zainteresowana? Daj znać :)

    PS. Fajne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsze zoo w jakim byłam, było prawdopodobnie w Warszawie. :) Jak zobaczyłam białego pawia, to szczęka mi opadła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczne zwierzaczki :) Fajnie że akurat weszłam do Ciebie bo wpadłam na pomysł żeby w niedziele pójśc też do zoo hehe Buźka

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie ci pozazdroscilam i zapowiedziałam mojemu P ze musimy koniecznie się przejść do wrocławskiego Zoo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam spacery w ZOO , najczęściej odwiedzam krakowskie i wrocławskie :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 różowa szminka , Blogger