14:04

Szybkie, proste i pyszne


Hej!
Wczoraj na facebooku padło pytanie, czy macie ochotę na przepis na szybki i smaczny obiad. Odpowiedź była twierdząca, więc dzisiaj z teorii przechodzimy do praktyki :)
Wczoraj czułam się okropnie, a czekało na mnie właśnie zadanie przygotowania posiłku dla rodziny. Przypomniało mi się, że jakiś czas temu na Instagramie znalazłam zdjęcie spagetti z kurczakiem i brokułami. Pomyślałam, że fajnie musi takie zestawienie smakować, więc nieco je udoskonaliłam i przystąpiłam do dzieła.

Będą nam potrzebne: 
- pół kilo piersi z kurczaka, ale można oczywiście dać więcej 
-2 papryki
-mała cukinia
-brokuły
-dowolny makaron (ja akurat miałam wstążki, więc je wykorzystałam)
-zioła 
A na sos:
-pół opakowania masła 
-300ml mleka
-trochę sera 
-trochę mąki 
-sól, pieprz, vegeta

1. Mięso, cukinie i paprykę kroimy na kawałki i podsmażamy na patelni. 
2. Gotujemy makaron według instrukcji na opakowaniu. 
3. Mięso i warzywa posypujemy ziołami. Ja uwielbiam zioła, wiec daję ich stosunkowo sporo. 
4. W małym garneczku rozpuszczamy masło i dosypujemy trochę mąki. 
5.Stopniowo dolewamy mleko i cały czas mieszamy. 
6. Dodajemy przypraw w zależności od upodobania. 
7. Gotujemy brokuły. 
8. Do sosu dodajemy odrobinę sera i mieszamy, aż się rozpuści. 
9. Przygotowane już składniki układamy na talerzu, polewamy sosem i ozdabiamy brokułami :)

Przygotowanie wszystkiego nie zajmuje dużo czasu i nie wymaga w zasadzie żadnych zdolności kulinarnych, a wychodzi nam pyszne i sycące danie :)

Pozdrawiam! 

37 komentarzy:

  1. aż zgłodniałam przez Ciebie :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniami! Tylko dla mnie bez mięsa poproszę ;)
    Potrzebuję kliknięć w ostatnim poście.
    Pomożesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam makaron ! Wygląda pysznie ! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda apetycznie!!! Wypróbuję ten przepis :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O super! Na niedzielę co prawda mam już plan, ale kolejne dni tygodnia za twoją zasługą zapowiadają się również pysznie. Zapraszam do mnie na deser!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. O super! Na niedzielę co prawda mam już plan, ale kolejne dni tygodnia za twoją zasługą zapowiadają się również pysznie. Zapraszam do mnie na deser!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. O super! Na niedzielę co prawda mam już plan, ale kolejne dni tygodnia za twoją zasługą zapowiadają się również pysznie. Zapraszam do mnie na deser!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. oooo, spadłaś mi ja z nieba, bo szukałam inspiracji na jutrzejszy obiad ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wszelkie makarony, więc ten przepis to coś idealnego dla mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmmmyyyy smakowicie to wygląda!! ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Szybkie i proste danie na wakacje, kiedy większość ludzi uważa, że żal w taką pogodę stać przy garach :-) Kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie dania i różnego typu zapiekanki czy makarony z sosami są u mnie częstym gościem w kuchni :-) Super przepis - do skopiowania :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa, jak smakowało :) Sos serowy musiał być świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezentuje się to przepysznie! Aż zgłodniałam :) Koniecznie muszę wypróbować ten przepis u siebie!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż zgłodniałam na ten widok;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. całość wygląda apetycznie ale jednak trochę bym pozmieniała, żeby było bardziej fit ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Aj ! Nie lubię tego typu postów bo od razu robię się głodna ;p Świetny przepis i na pewno w najbliższym czasie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam wszelakie makarony! ten wyglada swietnie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. jej ale smakowicie wygląda !

    OdpowiedzUsuń
  21. mniam!
    uwielbiam dania z makaronem :)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jedno z dań, które robię najczęściej; szybkie i smaczne czego chcieć więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię takie szybkie dania. Wygląda smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda przepysznie :-) Uwielbiam makaron w każdej postaci :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. mniam, uwielbiam takie makarony z sosami, szczególnie serowym <3

    OdpowiedzUsuń
  26. no aż slinka mi pociekła, kocham makaron i włoska kuchnię!
    czym robiłas zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
  27. Najbardziej lubie posty tego typu! lifestyle rzadzi :*

    OdpowiedzUsuń
  28. jejku zjadłabym w trymigach! narobiłaś mi ochoty ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 różowa szminka , Blogger