21 maja 2017

Szminka w szminkowej koszuli

24 komentarze:
 

Hej!
Dzisiaj prezentuje Wam moje zestawienie z Meet Beauty. Nie miałam wizytówek, więc postawiłam na koszulę z moim znakiem charakterystycznym. Sama impreza nie zrobiła na mnie większego wrażenia. Niestety ale tego typu spędy są raczej dobre dla osób, które jadą już z jakimś towarzystwem. Ja czułam się tam raczej przytłoczona wszystkim i nieco rozczarowana, bo myślałam, że Meet Beauty służy także jakiejś integracji :)







koszula - no name
spodnie - New Yorker
torbka - no name
buty - CCC


Pozdrawiam serdecznie!

24 komentarze:

  1. BArdzo ładnie wyglądasz, wszystko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna koszula :) I w ogóle jaką masz super figurę :) Pozazdrościć !

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie i torebka podobają mi się najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. amazing post dear :)
    have a nice week :)
    kisses,
    Tijana

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna koszula i torebka.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie wyglądałaś, a koszula na pewno zapadła w pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne buty :) śliczna Ty :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szminkowanie na zawołanie :) hehe
    świetna jest- bardzo podoba mi się luz i nonszalancja z jaką ją nosisz <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciągle poszukuję takiej w lakiery i znaleźć nie mogę! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Też zabrakło mi integracji na MB.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja koszula wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. koszula jest przeurocza, podoba mi się motyw pomadek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mignęłaś mi kochana na Meet Beauty ale potem już nie mogłam cię znaleźć :))

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacja,ta koszula w szminki jest boska ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz! Koszula jest śliczna :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja, koszula jest epicka!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff