6 czerwca 2017

10 letnich faktów o mnie

14 komentarzy:
 

Hej Wam!
Do kalendarzowego początku lata jeszcze trochę zostało, ale myślę, że nic się nie stanie, jeśli już teraz podzielę się z Wami 10 letnimi faktami o mnie. 

1. Moje ulubione letnie przysmaki to arbuz, maliny i czereśnie, najlepiej ułożone na gofrze z bitą śmietaną albo lodach ;)
2. Książki czytam właśnie najchętniej w ciepłych miesiącach. Rozkładam się z wodą na leżaku, zakładam kapelusz i odpływam do innego świata.


3. Mniej więcej w tym czasie budzi się we mnie chęć, żeby wrócić do postcrossingu. W tym roku muszę się jednak nieco opanować, bo rok temu prawie wszystkie oszczędności przeznaczyłam na znaczki.
4. Co roku w wakacje jeżdżę do Czech, nawet na chwilę. A wracam z nich z bagażnikiem pełnym piwa. Uwierzcie, że nie ma to jak oryginalny czeski Kozel :)


5. W czerwcu najchętniej stawiam na... paski! Uwielbiam ten wzór. Jak dla mnie nie ma bardziej wakacyjnego.
6. Mój ulubiony zapach to... kokos. Po prostu się rozpływam.


7. Gdybym miała wybrać dowolne miejsce na spędzenie wakacji za granicą, to wybrałabym... Australię. Słońce, czysta woda, zupełnie nieznane tereny, to wszystko niesamowicie mnie ciągnie.
8. Myśląc jednak realistycznie stawiam na Węgry. Liczę, że uda nam się w tym roku dotrzeć w tamte rejony i spróbować prawdziwego węgierskiego wina.


9.  W wakacje wracam do biegania. W pozostałe miesiące jest dla mnie po prostu za zimno. Uwielbiam wieczorem wyjść z domu i pokonywać kolejne kilometry ze słuchawkami w uszach. Pobijanie swoich rekordów tylko dodatkowo mnie nakręca.
10. Ulubiony strój? Oczywiście sukienka! :)


sukienka - second hand
torebka - Pepco
buty - Deezee

14 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam te same owoce :D Wczoraj kupiłam przesmacznego arbuza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. również marzy mi się podróż do Australii ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka z SH! cudo :D a ja w sumie nienawidzę zapachu kokosa ale wiórki czy coś mi nie przeszkadzają xd

    http://lekkostylowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienkę już podziwiałam na insta, idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam arbuza, wprost z nim przepadam :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta sukienka ♥
    Bardzo fajne fakty :)Ja książki wolę czytać chyba jesienią, ale moje ulubione letnie owoce to zdecydowanie malinki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny pomysł na post! :) jeśli lubisz kokos to polecam wodę z Ives Rocher :p kokosowa na maxa :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, mega kobieca sukienka!♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta sukienka jest przepiekna! wyglądasz w niej świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. o tak! chetnie bym sie wybrała do Australii bez kitu <3333 i tez kocham arbuza ;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff