17:34

Instagramowy skrót ostatnich tygodni


Hej!
Mam za sobą bardzo miły weekend oraz tydzień, który przyniósł same niespodzianki. Można powiedzieć, że sesję mam już za sobą. Póki co wygrywam, zostało ostatnie zaliczenie.
Niestety brak czasu nie pozwolił mi przygotować jakiś konkretnych zdjęć, dlatego pomyślałam, że wrócę do starego zwyczaju i pokażę Wam instagramowy skrót z ostatnich tygodni.


Nie może zabraknąć u mnie nowości kosmetycznych, chociaż muszę przyznać, że niestety pojawiło się ich u mnie zbyt wiele. Dwa tygodnie temu powiedziałam sobie stop i teraz systematycznie zużywam to, co mam. Czuję jednak, że na spokojnie zostanie mi i zestaw na październik :) Może powinnam pomyśleć o jakimś rozdaniu?
 

Kosmetyki niżej to fragment prezentów, jakie dostałam po Meet Beauty. Jestem ciekawa szczególnie maseczki z Eveline. Mam nadzieję, że fajnie się u mnie sprawdzi. 
 



Jeśli czegoś u mnie nie może zabraknąć, to z pewnością wycieczek. Kwiecień minął mi właśnie pod znakiem podróży, bo w ciągu 8 dni zobaczyłam Berlin, Lipsk, Weimar oraz Wrocław. Każde miasto coś w sobie ma i koniecznie muszę tam wrócić, bo spędziłam tam zdecydowanie zbyt mało czasu.



 Zdecydowanie można mnie nazywać butoholiczką. W ciągu dwóch tygodni przybyło mi 5 par. Nie miałam jeszcze sszansy wypróbować różowych koturnów, ale czekam tylko na ładny dzień i lecę w nich podbijać świat.


Zdjęć z Meet Beauty nie mam niestety wiele. Jeśli chodzi o wykład, to koniecznie chciałam uczestniczyć w jednym, który prowadziła Red Lipstick Monster. Czasem się z nią nie zgadzałam, ale fajnie było zobaczyć ją na żywo. Bije od niej mega pozytywna energia.


To wszystko Kochani! 
Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam udanego tygodnia!

9 komentarzy:

  1. Też mam ogromny zapas kosmetyków, może nawet i do końca roku :D
    Marzy mi się wycieczka do Berlina, ale na razie mam w planach coś innego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki co dostałam na Meet Beauty- rozdałam ;) Będzie szybciej okazja kupić nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie śledze Twojego instagrama, więc dla mnie to ciekawy i przydatny post.
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. FAjne miałaś miesiące, ja kocham podróże!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że podróżujesz :) Ja ostatnio trochę to zaniedbałam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że się działo! i ile kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To żadnych barterów daje do myślenia hehe:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne nowosci i przyjemne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 różowa szminka , Blogger