15 czerwca 2017

Jestem dumną kobietą

18 komentarzy:
 

Hej!
Wczoraj dostałam ciekawą informację. Portal Rabble szuka dumnej kobiety. Dumnej, czyli jakiej? Silnej, pewnej siebie, odważniej, świadomej własnych zalet? Też. Dla mnie kobieta dumna, to także kobieta inteligentna, pewna swojego zdania, która nie przytakuje wiernie wszystkim, tylko wybija się z grupy i podąża za swoimi przekonaniami.


Niestety wiele z nas zapomina o tym, że jesteśmy odrębną jednostką, kiedy... się zakochuje. Jak każdy człowiek pragniemy miłości i w walce o nią rezygnujemy kolejno z wielu rzeczy. A tak nie powinno być! Nie chcemy przecież bylejakiego związku, tylko takiego, w którym faktycznie będziemy się czuły jak królowe. Pamiętajcie o tym drogie Panie!


Czy sama czuję się silna? Tak. I nie ważne, czy noszę Nike czy pończochy od Gatta albo strój określony przez moją siostrę mianem piżamki. Zawsze znam swoją wartość, wiem, kim jestem, jakie mam wartości. Zawsze też czuję się piękna, nawet jeśli ktoś w jakiś sposób chce tą moją pewność podłamać.


Jak obudzić w sobie tę pewną siebie lwicę? Przestańcie patrzeć na siebie jak na osobę, która bierze udział w jakimś konkursie. Nie musimy być idealne, aby czuć się dobrze ze sobą. Każdy ma wady i słabości. To żadna hańba. Hańbą natomiast jest uleganie temu głosowi, który mówi, że nic z nas przez to nie będzie. Bo będzie :)


koszula - Lidl
spodnie - No name
torebka - Pepco
buty - second hand 

Zastanówcie się Kochane nad tym, co napisałam :) Pozdrawiam Was serdecznie!

18 komentarzy:

  1. bardzo mądre słowa :) powinnam sobie je wziąć do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. taka kobieta musi tez być odważna. Być innym w tych czasach wymaga wielkiej odwagi i pewności siebie. Nie lubię przytakiwać, bo zazwyczaj mam inne zdanie i już jestem odsunięta;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mądre słowa, które każda prawdziwa kobieta powinna je znać :) Odwaga i pewność siebie daje kobiecie o wiele więcej możliwości :)

    Wpadnij do mnie na bloga, jeśli ci się spodoba zaobserwuj :) Dopiero zaczynam, i liczę na pomoc :* https://korneliiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze pięknie i mądrze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna jest ta koszula<3 ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! Ta bluzka w paski, bardzo wpadła mi w oko :D

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  7. Podpisuję się pod tekstem obiema rękami!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna koszula, fajnie podkreśla Twój kolor włosów

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mądre słowa i bardzo udany zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna stylizacja, bardzo ładna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie napisałaś:) I pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff