17 czerwca 2017

Na tle maków

21 komentarzy:
 

Dzień dobry albo raczej dobry wieczór!
Dziś przedstawiam Wam typowo letnie zestawienie, które sprawdzi się idealnie podczas spaceru po plaży czy mieście, w trakcie zakupów, a nawet spotkania z Ukochanym czy przyjaciółmi. Jest dziewczęco, ale też wygodnie oraz praktycznie. 


Stopniowo chcę zacząć wprowadzać do moich wakacyjnych stylizacji elementy boho. Zachwycam się niesamowicie tym stylem i podziwiam dziewczyny, które z taką lekkością dobierają masę ubrań, aby prezentować się jak gwiazdy na festiwalach muzycznych.


"O Bag" oraz kapelusz wróciły w ostatnich dniach do łask. Są niezastąpione między majem a wrześniem. Niestety Marcin nie podziela mojego zachwytu dotyczącego kapeluszy. Uważa je za modową pomyłkę, a mój próbował już wielokrotnie wyrzucić :(


Być może na blogu zapanuje drobny zastój. Wzięłam się za wakacyjną pracę, która nie pozwala mi na czas wolny. Po powrocie do domu marzę tylko o kąpieli i śnie. Wybaczcie mi więc :*




 bluzka - second hand
spódniczka - Stradivarius
buty - Deezee
torebka - no name
kapelusz - no name


Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za masę ciepłych słów pod ostatnim wpisem. Nie spodziewałam się tak fajnego odzewu.

21 komentarzy:

  1. Jakie piękne zdjęcia. U nas w okolicy coś mało maków w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja, też mi się podoba styl boho! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bluzeczka i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że nie zamierzasz zrezygnować z noszenia kapeluszy tylko dlatego, że nie podobają się Twojemu chłopakowi ;P
    To by było głupie ;P

    Zwłaszcza, że w kapeluszach jest Ci bardzo ładnie :)

    Zestaw jest świetny, już czuje się lato, kiedy się na niego patrzy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia. Styl boho bardzo mnie pochłonął :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Ci w Kapeluszu! Nie słuchaj Marcina:P

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne połączenie i ten kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale boska bluzka- i to z SH aaaaa mega zazdro ! :O
    torebka i buty rowbiez bardzo mi się podobają :)
    i te maki- cudowne tło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. PAchnie u CIebie już latem Paulinko! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny zestaw no i ta sceneria ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzeczka prezentuje się rewelacyjnie, przyznam że dawno takiego kroju spódniczki nie widziałam a bardzo mi się podoba. Ah ja też nie mam za dużo wolnego czasu, praca pochłania mój czas wolny :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff