13 czerwca 2017

Przesyłka od Meet Beauty

8 komentarzy:
 

Hej!
Dzisiejszy wpis będzie krótki, kolorowy i bardzo kosmetyczny. Jak już wcześniej wspominałam, uczestniczyłam w tym roku w konferencji Meet Beauty i z tej okazji jakiś czas temu przyszła do mnie paczka niespodzianka wypełniona fantastycznymi upominkami.


Jednym z nich jest paczuszka od Eveline. Marka dobrała kosmetyki pod kategorię, jaką reprezentowałyśmy. Mi przypadła pielęgnacja, dlatego też w środku znalazły się takie a nie inne produkty.


Poza tym znalazły się także produkty firmy, z którą wcześniej się nie znałam, czyli Cosnature. Wypróbowałam już krem na dzień oraz na noc i powiem Wam, że wypadły całkiem fajnie. Zobaczymy, jak sprawdzi się reszta.


Nie zabrało też czegoś do pielęgnacji stópek. Ta część paczuszki bardzo mnie ucieszyła z tego względu, że w okresie wakacji szczególną uwagę przykładam właśnie do tej części ciała. Z serią Nivealzione spotkałam się już wielokrotnie podczas zakupów, ale sama nigdy się na nią nie skusiłam. Teraz będę nadrabiać.


I na koniec szampon do włosów od Vianek i krem do rąk od Biolaven. Jestem bardzo ciekawa tych marek, gdyż cieszą się one sporą popularnością. Jestem ciekawa, czy mnie również zachwycą.


To wszystko! Znacie powyższe kosmetyki? Które lubicie, a których unikacie? 
Czekam na Wasze opinie :) 
Pozdrawiam serdecznie!

8 komentarzy:

  1. Super paczka
    Będziesz miała co testować

    OdpowiedzUsuń
  2. Super paczka :)
    Masz co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kosmetyki! ;) Oby wiele Się sprawdziło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnóstwo fajnych produktów, ciekawe, które się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja byłam aż zaskoczona, że tyyyle różności przyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff