19 czerwca 2017

Strój z wycieczki

17 komentarzy:
 

Hej!
Dzisiaj prezentuję Wam mój strój z niedzielnej wycieczki. W trakcie podróży stawiam na wygodne i proste rozwiązania. Koszule różnego typu sprawdzają się tutaj świetnie, zwłaszcza jeśli są wykonane z lekkiego materiału. Dla mnie słowo "wygoda" nie wyklucza spódniczki, dlatego też właśnie na nią się zdecydowałam.


 Tym razem zawitałam do Łęczycy i tym sposobem odhaczyłam kolejny zamek z listy. W tym roku nie szykuje się nam niestety dłuższy wyjazd, dlatego zwiedzamy okolicę. I wcale nie uważam tego
za coś złego, bo codziennie wynajduję nowe, ciekawe miejsca na planie Mazowsza i okolic.


 koszula - Cropp
spódniczka - New Yorker
buty - second hand
torebka - Pepco


Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam udanego tygodnia!

17 komentarzy:

  1. Buty super :) Przypominają mi nieco ,,Mojżeszki"

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu nie dałaś znać, że jesteś tak blisko mnie ;P?

    Foch!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestaw :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw, spódnica mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczka, ma genialny krój. Bardzo podoba mi się jej odcień i mimo iż nie są to moje kolory, chętnie bym ubrała się właśnie w Twoją stylizacje. Koszule uwielbiam i latem noszę je całkiem często :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w letni dni koszulę odstawiam na bok ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny strój, w oko wpadła mi spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna spódniczka i ładnie ci w niej :) Mi niestety totalnie nie pasuje taki fason...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz, promiennie.
    Mam spódniczkę w tym samym stylu, z takimi guzikami,
    ale brązową :)

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja
    z ważnego dla mnie wydarzenia ♥

    Mój blog: KLIK
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygadasz stylowo i elegancko :) Cudna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny strój, uwielbiam chodzić w spódnicach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam spódniczki z guziczkami:** cudo

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff