25 czerwca 2017

Sukienka we wzorki i dżinsowa kamizelka

10 komentarzy:
 





Hej!
Już odliczam dni. Jeszcze tylko tydzień i wrócę do mojego normalnego, typowego życia. Zacznę od... relaksu, a potem spróbuję nadrobić wszelkie zaległości u internetowych znajomych :)


Dzisiaj chcę Wam pokazać mój drugi wycieczkowy strój. Znowu jest wygodnie i dziewczęco. W zasadzie wszystko oprócz butów i okularów pochodzi z second handu, a reszta z Pepco. Myślę, że to zestawienie może być kolejnym dowodem na to, że fajne ubranka nie muszą kosztować krocia.


Zamiast torebki lubię czasem postawić na plecak. Ten przywodzi na myśl lata 90te. Pamiętam, że coś w podobnym kształcie zabierałam ze sobą na pierwsze kolonie. W tym roku dopadła mnie chęć, aby znowu mieć taki "stary" plecaczek. W sklepach kosztowały dużo za dużo, więc... zerknęłam do ulubionych lumpów. A w jednym znalazłam tą perełkę.





sukienka - second hand
kamizelka - second hand
plecak - second hand
buty - Pepco
okulary - Pepco  


Pozdrawiam serdecznie!

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajne połączenie, idealne na bieganie po mieście latem!
    Super jest ta kamizelka!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz:) bardzo ładną masz sukienkę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W second hand nigdy nie znalazłam plecaka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna sukienka, podobają mi się takie fasony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak świetnie pasuje do tej sukienki kamizelka! No mega to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zestawienie i świetnie dobrane tło. Ta kostka brukowa idealnie współgra z sukienką! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesliczna stylizacja! Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta sukienka pięknie modeluje Twoje (i tak już zgrabne) kształty. Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff