14 lipca 2017

1 sposób na czarną maksi

9 komentarzy:
 

Hej!
Przez 3 najbliższe dni będę do Was przychodzić z jednym celem: chcę wam udowodnić, że jedną rzecz można wykorzystać na kilka sposobów. Najpierw zaprezentuję Wam trzy sposoby na czarną maksi. Niby jest to prosta rzecz do ogrania, ale często wykorzystujemy ją w jednym, sprawdzonym zestawieniu.


Ja uwielbiam tę sukienkę maksi wykorzystywać w roli spódnicy, co pokazałam Wam np. tutaj. Tym razem dobrałam do niej żółtą koszulę. Wcześniej przepadałam za mocno dopasowanymi strojami, ale z czasem przeszłam na drugą stronę mocy ;). Luźna koszula fajnie zakryje odstający brzuszek.
 

Chociaż nie należę do wysokich osób, bo mam 163cm, to jednak nie należę do osób, które twierdzą, że maksi zarezerwowane są tylko dla osób wysokich. Wydaje mi się, że wcale nie wyglądam na niższą niż w rzeczywistości ani w żaden sposób nie skróciłam sobie nóg.


Mam nadzieję, że tego typu seria przypadnie Wam do gustu i być może zainspiruję Was do testowania nowych kombinacji z ulubioną rzeczą w roli głównej. Może być to świetna zabawa, a przy okazji odkryjecie jak świetnie wygląda konkretny ciuch w towarzystwie nowych dodatków.




 sukienka - second hand
koszula - second hand
torebka - Pepco
buty - second hand 


Pozdrawiam serdecznie! 

9 komentarzy:

  1. Ja kupiłam pierwszą sukienkę maksi i nadal uważam że są piękne ale ja się w nich nie odnajduję :D Założyłam na imprezę na wejście a później przebrałam wygodnie krótszą ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka maxi świetnie sprawdziła się w roli spódnicy
    Super zestaw

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety niezbyt dobrze się czuję w takich spódnicach :) Jestem dużo niższa od Ciebie i w dodatku grubsza. U mnie to niezbyt dobrze wygląda :(
    Ale trzeba przyznać, że stylizacja świetna i wyglądasz w niej wyjątkowo kobieco :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam u siebie czarną maksi ale przyznam, że dawno już jej nie zakładałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Maxi, ale nie mam spódnicy tylko sukienkę, przydałaby by mi się spódnica :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zestaw bardzo mi się podoba i chętnie bym taki sama założyła.

    OdpowiedzUsuń
  7. so nice post :)
    have a nice weekend :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz tak piękny uśmiech, ze nawet jak człowiek ma zły dzień to i tak się uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie ci w maxi ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff