15 lipca 2017

Drugi sposób na czarną maksi

13 komentarzy:
 

Hej!
Pora na drugie zestawienie z czarną sukienką maksi. Tym razem chciałam nadać jej typowo miejskiego smaczku, dlatego dobrałam klasyczną, dżinsową kurteczkę, espadryle, torebkę koszyk i okulary przeciwsłoneczne. Ostatnie dni spędzałam głównie poza domem, a wtedy szczególnie cenię sobie praktyczne rozwiązania.


Dzisiaj zastanawiałam się nad tym, co by było, gdybym od początku blogowała inaczej. Długo unikałam pewnych schematów, broniłam się przed utartymi ścieżkami. Do dzisiaj nie znam się też na algorytmach i nie czytam poradników, co zrobić, by odnieść sukces w sieci.
 

 Jaką rzecz zmieniłabym w początkach mojego blogowania? Starałabym się o zdecydowanie lepszych kontakt z czytelnikami. Nie twierdzę, że jest zły, bo z niektórymi osobami staram się utrzymywać fajny, internetowy kontakt. Myślę jednak, że mogłoby być lepiej. Nic nie nakręca tak do blogowania jak świadomość, że ktoś lubi do nas zajrzeć i poznać naszą opinię, a potem odnieść się do niej w taki sam lub inny sposób.



sukienka - second hand
kurtka - second hand
torebka - Natura
buty - Deezee
okulary - no name
naszyjnik - Pepco


Pozdrawiam serdecznie!

13 komentarzy:

  1. Piękna sukienka i torebka :) Kontakty międzyludzkie to jest to, co najbardziej lubię w blogowaniu. Cieszę się, że poznałam tu mnóstwo fajnych osób, Ciebie również :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo ta wersja jest jeszvze lepsza jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. łądnie wyglądasz, super torebka i kurteczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestawienie! Proste, wygodne - czego chcieć więcej, gdybym spędzała cały dzień w "ruchu", poza domem, to też bym się na nie zdecydowała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz :)
    Ja bym zmieniła dwie rzeczy - nie porzuciłabym bloga na 1,5 roku i podchodziłabym poważniej do blogowania w pierwszych latach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam maksi:) świetna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bloguję od ponad 4 lat, gdybym teraz miała zacząć od początku, to zdecydowanie większą wagę przyłożyłabym do wykonywanych zdjęć. Kiedy, to miałam dramat.

    Bardzo fajna stylizacja, super wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przy obecnej pogodzie, kiedy ona ciągle się zmienia, to propozycja idealna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny, letni zestaw. DLa mnie blogowanie to przyjemność, też ubolewam, że pracując na etacie nie mam czasu na wszystko, co bym sobie wymysliła na kontakty z czytelnikami ale cóż, takie życie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz! Ciekawa stylizacja.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff