23:08

Marynarka, biała bluzka i różowa spódniczka


Hej!
Dzisiaj złapała mnie pewna refleksja dotycząca mojego blogowania. Dotyczyła ona pytania, czy nadawałabym się na popularną blogerkę. Od razu odpowiedziałam sobie, że nie. A czemu? Bo na to składają się dwa istotne elementy. Po pierwsze masa czasu, którego pracującej studentce często brakuje. Drugi element to oczywiście uroda. Ale nie taka charakterystyczna, wyjątkowa.


Nasuwa się też drugie pytanie, czyli czy chciałabym być sławną blogerką, posiadającą miliony followersów i otrzymującą zaproszenia na te wszystkie super eventy. Niestety powtórzę odpowiedź. Nie, nie chcę :) Choć życie Maffashion wydaje się być ciekawe i być może godne pozazdroszczenia, to ja czuję, że nie odnalazłabym się w tym wszystkim.
 

Dzisiejszy strój to typowy zwyklak poskładany z second handowych łowów. Wszystkie elementy kupiłam jeszcze w okresie, kiedy ciepłe dni i lato wydawały się być tak odległe, jak koniec świata. Przewrotnie jednak lubię kupować letnie ubranka zimą, a w wakacje wyszukiwać swetry. Ot taka moja kobieca logika.


Przy spódniczce spodobał mi się kolor. Uwielbiam ten odcień różu. Bluzka zaś wpadła mi w oko przez zdobienia. Zakładając ją nie muszę się martwić o biżuterię, bo sama w sobie jest bardzo ozdobna.



marynarka - second hand
bluzka - second hand
spódniczka - second hand
torebka - Sinsay
buty - H&M
 

Pozdrawiam serdecznie!

11 komentarzy:

  1. Ładna spódniczka :) Poszukuję obecnie właśnie takiej marynarki ;
    ))

    OdpowiedzUsuń
  2. Góra zestawu to mój styl :) Bardzo mi się podoba :)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz! :) Wszystko w Twojej stylizacji mi się podoba, a szczególnie spódniczka (ten cudowny kolor <3) oraz bluzka (ma fajne zdobienia). <3
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny elegancki set :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja, choć ja wolę kobaltowe spódniczki :P
    Też bym się nie odnalazła jako mega popularna blogerka, plus one zawsze są najbardziej hejtowane, więc bardzo nie miło :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolor ma ta spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz,świetna spódniczka ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. ta spódniczka świetnie kontrastuje z całością :-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny zestaw! Podoba mi się odcień spódnicy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie skomponowany zestaw :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 różowa szminka , Blogger