4 lipca 2017

Szary i malinowy

25 komentarzy:
 

Hej!
Ostatnio mocno marzy mi się coś swojego, moje małe "dziecko", które zaplanuję w 100%. Nie jest to ani własna linia ubrań, czy kosmetyków, nie chcę pisać książki, czy tworzyć plannerów. Co w takim razie chodzi mi po głowie? Własna, mała kawiarnia. Taka, w której goście będą czuli się jak w domu. Gdzie kawa nie będzie pita na szybko, a w spokoju, z książką, czy gazetą. A do kawy zaproponuję ciasta. Zrobione przez mamę albo ciocię, bo one robią najlepsze.


Jestem wielką marzycielką, ale wierzę, że jeśli czegoś pragniemy, to jesteśmy w stanie to osiągnąć. Oczywiście wymaga to wielkiego nakładu sił, nerwów, no i gotówki, ale często na koniec mówimy sobie, że było warto, bo to nasze "dziecko" wyszło idealnie.


Jeśli uda mi się w końcu z czymś ruszyć, chętnie zaproszę Was do mojego miejsca. Usiądziemy razem przy pysznej latte, bezie, przejdziemy na "Ty" i pogadamy o zwyczajnych, babskich sprawach. Już to widzę i nie mogę się doczekać!


A dzisiaj przedstawiam Wam mój ostatni strój. Sukienkę wybrał Marcin w trakcie naszych ostatnich zakupów. Mieliśmy się skupić na nim, ale zauważył ją na manekinie i powiedział "ładnie byś w niej wyglądała". Przymierzyłam i okazało się, że świetnie leży, więc nie mogłam wyjść bez drobnego zakupu.


Żeby nie było za nudno (sukienka jest prosta i cała szara), dołożyłam do niej różową narzutkę. Myślę, że te dwa kolory fajnie ze sobą wyglądają i tworzą duet nie do przeoczenia. Dodałam kilka drobiazgów jak pasek z kokardką, plecak z second handu oraz moje najwygodniejsze buty i mogłam wyjść z siostrą na miasto.


Ostatnio przygotowałam sporo zestawów, które mam nadzieję wkrótce sfotografować. Niestety póki co pogoda nas nie rozpieszcza i nie pozwala mi na realizację wszystkich planów. Liczę, że ten fakt wkrótce się zmieni, bo narobiłam sobie sporo blogowych zaległości.


 sukienka - C&A
narzutka - second hand 
plecak - second hand
buty - DeeZee


Pozdrawiam serdecznie! 

25 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda tak spięty paskiem sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie to wszystko wygląda

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie połączyłaś kolory:)świetny look:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo Ci ładnie w takim zestawieniu kolorystycznym! powinnaś nosić go częściej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Narzutka ma bardzo ładny kolor i bardzo ciekawie wygląda w połączeniu z sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, jak ładnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja :) Podoba mi się te połączenie kolorów. Życzę powodzenia w spełnieniu marzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jeśli masz taki plan, jeśli jest to Twoje małe marzenie to zrób wszystko, żeby na marzeniu się nie skończyło - działaj, otwórz tę kawiarnię!

    marzenia są po to, by je realizować :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Różowy + szary to bardzo dobre połączenie kolorystyczne! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kawiarnia to kochana świetny pomysł :) W jakim mieście? :) Chętnie bym odwiedziła :) Extra wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te kolory łączą się przecudownie! wow!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka bardzo ładna, sweterek też! Piękny kolor :) I fajnie spięłaś go paskiem.
    Też kiedyś marzyłam o własnej kawiarni/cukierni z domowej roboty ciastem, które sama bym piekła ( uwielbiam piec ciasta ). Ale gdy trochę zgłębiłam temat i dowiedziałam się ile przede wszystkim pieniędzy na to potrzeba to zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też kiedyś chciałam mieć kawiarnie albo cukiernie, ale po pracowałam troszkę w tej branży i stwierdziłam, że jednak chce mieć troszkę życia dla siebie :) bardzo ładna narzutka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sukienka:) ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zestawienie kolorów idealnie ! bardzo mi się podoba ta Twoja narzutka :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna narzutka :* Trzymam kciuki za założenie kawiarni :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł z tą kawiarnią. Życzę z całego serca, aby się udało :)


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. what an amazing post :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  20. uroczo wyglądasz ;)

    niesingielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz :) Te dwa kolory świetnie razem wyglądają :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam połączenie różu i popieli :)
    Ciekawy zestaw, podoba mi się.
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff